Haaaaa!!!


MA tegin just avastuse, et 21. veebruar on minu maailmas täitsa kahekordselt oluline päev.  Jaaa, ma tean küll ,et täna on ALLES 21 jaanuar, aga mida varem (ma oma mälu värskendan), seda parem.  😀

Nimelt avastasin ma just kaks sekundit tagasi, et mu blogi-pojake on alguse saanud 21. veebruaril 2009….  Ja kaks aastat hiljem “lõin labida maasse” siinsel tööpõllul…ehk et 21.02.2011 oli minu esimene tööpäev FM OY-s  🙂

Ja kui ma nüüd natukene oma nõialuuda vibutan, siis kõigi eelduste kohaselt võiks ju sel aastal samal kuupäeval ka midagi juhtuda….  🙂  Ikkagi 2 aastat viimasest “juhtumisest”  🙂

Tööl püüdsin täna ignorantne olla… (oujee, mis tuletab mulle meelde, et mp3-mängija tuleb laadima panna…jeever, kus see juhe võiks olla  :O  ???  )  Natuke prooviti segada, aga päeva lõpupoole paistis kõigile selge olevat, et mul pole vastuvõttu.  Loodetavasti homme saavad kohe hommikust aru.  🙂

Eile õhtul muide õppisin aktiivselt mohääri harutamist – kui asjale mõistlikutl läheneda, on täiesti võimalik.  Mohäär ei olegi niiii hirmuäratav enam.  😀

Aga ok, ega mul rohkem polnudki midagi….  🙂

Tsauplau!

Teie, argipäevane Mina

 

Edit: 5 minutit hiljem…ma tean ,et ma nägin seda juhet alles paar päeva tagasi…. leitud “käsikaudu”  😀

2 thoughts on “Haaaaa!!!

    • Päriselt järele mõeldes… täiesti mõttetu päev… Ainuke “eriline” fakt oli, et õhtusesse trenni läksin koos lastega (niivõrd kuivõrd suuremat võib lapseks nimetada..)

      Meeldib

Lisa kommentaar

