..gaahhh…


…neetud kohalikud teevad loomkatseid inimestega töö juures …või vähemalt mulle tundub nii..  Kuidas muidu seletada, et tööruumis on permanentselt 17 pluss-kraadi ja iga väiksemgi kanga liigutamine tekitab vastikult külma õhuliikumise…  Juba mõnda aega olen üritanud meenutada, et kas eelmisel talvel oli ka nii külm…ja siis pika ajugümnastika peale meenub, et ma olin pisikeste kõrvalepõigetega peaaegu kevadeni permanentselt haigena kodus.  Nii et kust pagan ma peaksingi teadma, mis eelmisel talvel oli.  Juuni alguseks oli igatahes juba inimlikult soojad tööruumid.  😀

Aga kõige selle toreda külmetamsie tulemusena on mul nüüd arvatavalt tore ja vahva nohu..pea on vatist ja silmad koos laubaga valutavad üksmeelselt….  Päris ausalt öeldes lootsin täna koju tulles, et ehk on juba palavikupojakene ka, aga võta näpust.  Noh eks ma siis lähen homme jälle.

Jajaa loomulikult võib ju öelda, et pane rohkem riideid selga… aga see pole mingi töö tegemine kui ma olen kurgumulguni sissemässitud ja ei saa end vabalt liigutada.  PUNKT.

 

Tatistan siis edasi ja vaatan Vaalasaarte Maria ära ning kobin teki alla.

 

Teie, tatine ja nördinud, Mina.  😦

Lisa kommentaar

