…..kui nad vaid teaksid….


…kuidas see mulle mõjub.  😀

Et kui mu lähedased vaid teaksid kuidas teatud määral ärritus, närvilisus mulle mõjub….  😀  Ma ise olen igatahes juba!!! selgusele jõudnud.  Täna sain asjale jälle kinnituse….

Nimelt ei ole tervislik MustriMaailmas ringi tuiata…  isegi mitte hommikukohvi kõrvale, sest sellest hommikukohvist võib täiesti hoomamatult saada jäätunud pärastlõunakohvi.  😀

Noh täna ma siis rändasin mööda selliseid lehekülgi: Bookplus.fi   ja Bookdepository.com. 

Linke avades saavad nutikamad isendid loomulikult aru, miks see kõik mind ärritab.  😀  Esimese lingi all viskasin kaks raamatut korvi ja klikkasin lihtsalt lehe kinni.  😀  Noh nii moe pärast…  😀

Kogu selle ärrituse tulemusena koristasin elamise ära.  😀

Eelmine kord kui ärritus sellise mõju põhjustas, juhtus neljapäeval pärast “Bomoga” vestlemist….  Lihtsalt nii lootusetult ajuvaba, et ma ei suutnud masina taga istuda enam, hakkasin hoopis oma masina lähiümbrust koristama.  😀

Kogu loo juures on üks “AGA”.  Kui ärritus on nõks üle “selle” piiri, istun ja vegeteerin ning tulemus on suur ja ümmargune NULL.  Seega,  teiste poolt seda nippi ilmselt tahtlikult kasutada ei õnnestu….vist…  🙂

 

Kogu masendava teadmise lõpetuseks tuleb konstanteerida fakti, et “ühel ilusal päeval” ostan ma nagunii omale mõne raamatu ….. jälle.  😀  Vahepeal peaks lihtsalt tekitama tulemusi, mille eest oleks põhjust end raamatuga premeerida.  🙂

 

Tsau-plau!

Teie, kergelt ärritunud, Mina.

2 thoughts on “…..kui nad vaid teaksid….

  1. Me võime su soovile alati vastu tulla ja sind ajutiselt ära blokkida. Näiteks kui palgapäev alles liiga kaugel on, või kui vererõhk juba niigi kõrge…

    Like

    • No ma olen alati teadnud, et MM-s on väga abivalmis inimesed. 😀 😀 😀 Tegelik probleem seisneb hoops iseloomunõrkuses ja selle vastu tuleb võidelda… kui mitte kuidagi muud moodi ei saa, siis kasvõi koristamisega…. Kui peaks võitlema triikimisega, ostaks ilmselt palju raamatuid, sest triikimine on maailma nõmedaim töö. :/ 😀

      Like

Lisa kommentaar

