Ma proovin ka../I’m trying too…


Hei!

Siit tuleb nüüd hästi lühike postitus.

Tekkis hasart proovida, et kõik koovad, peaks ka proovima….. Nüüd ma siis proovin.  Ege abiga….

Here comes a very short post.

I just decided, that if everybody is knitting this, I should try too….  Now I am trying.  With Ege’s help…

Silmused  ( 200 tk) on loodud 5mm vardaga, nupuline osa kootud 2,75mm vardaga, esimesed 3 põhiosa mustrikorda vardaga 2,5mm ja hetkel jätkan põhiosa mustriga varrasteks 2,25mm.

Casted-on with 5 mm needles (200 stitches), for nupped part I used 2,75 mm needles, for basic pattern (lilac leaves) on first 3 repeats I used 2,5 mm needles and now I’m continue knitting the basic pattern with 2,25 mm needles.

Loodetavasti õnnestub ja saan ühel päeval ka tulemust teile näidata….

Hopefully I succeed and can show You the result on some day…..

Teie Mina

Your’s truly, I.

2 thoughts on “Ma proovin ka../I’m trying too…

    • Aitäh! Ma ise ootan ka põnevusega….võiks lausa öelda, et ärevusega… Loodetavasti saab ka valmis millalgi ja ei muutu tagasi keraks.

      Like

Lisa kommentaar

