Kollaste orhideede päev! :D


No tere ka üle pika aja.

SALADUSEST nii palju, et midagi eriti tarka me teada ei saanudki.

No on võimalus minna n.ö. meie firmast välja kasvanud firmasse tööd küsima minna ja eeldatavasti ka pakutakse.  Iseasi, kas ma tahan, sest tingimused on hetkel tume maa.  Lepingumuudatust ei tule, seega lootust  novembri eest ka miinimumpalgast suuremat palka saada.  Vähemalt 1 hea uudis, eksole.

Tänasel päeval pidin hommikul kell 8 pikali kukkuma, sest roose tõid inimesed, kellest ma seda küll poleks oodanud.

Ahjaa, loomulikult sai pesakond huvitava teoga hakkama.  Nimelt läksin eile unemaale 22.30.  Ja kell 00.00 aeti mind üles, et õnne soovida.  Seisid seal kenasti ümber voodi, pakkumisel kommikarp, veinipudel ja kollane orhidee.  Ma olin väga unesegane ja vaatasin, et kella hommik ja pean minema panema.  Pesakond tegi selgitustööd ja lõpuks sain aru ka mis aeg on.  😀

Kuna töö juures oli ca kuu aega tagasi jutuks, et ma tahan orhideed ja paar päeva tagasi kontrolliti veel üle, kas soov on jõus…. lisasin veel klausli, et oleks tore kui ei kattuks mu koduse lille värviga (see mul selline lillaka tooniga) ja võib ka lausa valge olla.

Rääkisin siis hommikul oma öisest “seiklusest”, kiideti mulle, et nojaa, saad teise samasuguse veel.  Oplaaaa, no oli seda nüüd vaja.  😀  😀  😀  Nüüd siis on mul 2 täpselt ühesugust suureõielist kollast orhideed.

Koduse lille boonuseks on pisikene õievarre alge.  Töisel sellist boonust pole.  😛

 

Sit ka valdus, et kollast orhideed palun mitte tuua, aga kõik teised värvid on teretulnud.  Jürx helistas sõbrale, kes pidi ka tulema õnne soovima, ma käskisin öelda, et ärgu kollast orhideed toogu.  😀  😀  😀  Jättis üldse tulemata. Tuli hoopis teine sõber ja jättis lille toomata.  Noorte isendite asi, eksole.  😛

 

Eile proovis Boss mind meelitada ja küsis, kas saan 18 täis.  Vastasin, et ei, ei, 17 ja pool alles.  😀  😀  😀  😀

SÜnnipäevalaua katsid minu mehed.  😛  Nii et lebopäev.

Lisaks kõigele õnnestus mul oma tänane tööpäev lõpetada massaazilaual.  🙂

Üsna timm päev kokkuvõttes.  🙂

 

Teie Mina.

One thought on “Kollaste orhideede päev! :D

  1. Kõlab nagu “house of golden flower” 🙂 Loodetavasti jõudsid minupoolsed õnnesoovid ilma kollaste lilledeta ka pärale.
    Vanuse järgi võib arvata, et kasiinos Sa ei käi ja poest midagi piimast kangemat ei osta. Tubli 🙂
    Loodetavasti saad millalgi ka midagi tarka teada …

    Meeldib

Lisa kommentaar

