Pühapäevased uudised.


Kõigepealt tahan jagada teiega ühe oma toalille saavutusi.

Nimelt lill, millele “lubati” 1 õitsemisaastal oksa tippu maksimaalselt 5 õit, kasvatas mul oksale hoopiski 12 õiepunga.  :O

Teistel okstel on kõik normipiires.  😀

Kudumisest ka.

Sain täna lõpuks Hortensia varrastelt maha.  Uhhh.  191 rida mustrit.

Terve tokk Aade lõnga nimega GreenYellow kulus ära.  Algusesse jäi 5cm jupike ja lõppu 10cm jupike lõnga.  Vot nii napikat juhtumit pole veel ette tulnud.

Praegu on ta mul viimistlemata, aga n.ö. siruulatus on juba praegu 2 meetrit.  Ausalt ma ei tea, kuhu ma selle salli laiali laotan.  😀

Viimistlemata sallist piilupilt–>

Nüüd võtsin jälle end kokku ja salakudumine sai uuesti hoo sisse.  Lõpuni pole ju palju jäänud.  😉

Ega ma vist muud ei oskagi täna rohkem lobiseda.  🙂

 

Tsauplau!!

 

Teie Mina.

 

Lisa kommentaar

