Pettumus ja ootus..


Kirjutaks paar rida.

Pettusin ikkagi meie “toredas” tööandjas..Selle kuuajase ringi tuuseldamise ja 1,5 kohaga töö tegemise eest sain preemiat.

400!!!! eeki.

Ei ole ka kade olnud viimastel päevadel.  Tähtis Ülemus sai nüüd minu seisukoha teada – ma ei liiguta lillegi enne kui mulle näpuga ei näidata, mida tegema pean.

kahel päeval olen juba mõnusalt istuda ja molutada saanud, sest temal oli vaja näiteks lehte lugeda.  Nii palju minu avalik pahameel Asjaajajat ja Tähtsat Ülemust loksutas, et mõlemad (üksipulgi) soovitasid mul uuel nädalal Bossi poole pöörduda ja asjad selgeks rääkida.

Pähh, ma võin suht kindlalt oletada, mis sealt tulemas on.  :S

eks näis, ilmselt teema ikka päevakorda tuleb…..

Homme kooli vestlusele.  Hmmm  Lugesin kodukalt eeldusi ka…et nagu mis teemadele võiks natuke tähelepanu pöörata…

võib olla peaks hommikul natuke lappama, aga näis kuidas jõuab.

saab siis ära käidud ja ootus kestab teisipäeva pärastlõunani.

Täna oli muide kodulebopäev.jälle.  Töökaaslane käis oma miniaga külas.  Installeeritud said geelid. Nüüd õpin jälle rahulikult toimetama.  Pole vaja koguaeg nagu tuuseldis olla.

Käsitööst nii palju, et salakudumise riba sai üles harutatud ja juba uuski kootud.  Täna alustasin konkreetselt kleidiga ka.  Eks näis kas sellest ka kunagi midagi konkreetset  valmis saab.

ÖÖöööö on, lähen magama.

Teie Mina.  🙂

Lisa kommentaar

