Nii siis…


Milline huvitav aeg. 😀
Nimelt olen nüüdseks haigena peaaegu 2 nädalat kodus istunud. Noh, ütleme nii, et tegelikult päris haige olin ma esimese nädala. 3 päeva lapiti maas. Mitte midagi ei tahtnud, isegi arvuti, mu lemmiku, ekraani vaatamine oli valus. Nädala lõpuks sain inimeseks tagasi ja teise nädala võtsin juba tööstressi maandamiseks.
Ja seda olen ma teinud, tervislikult. Sonkinud mullas, nii oma kui teise aias. Lilled tuleb ju omale hankida ja kui leidub mõni lahke inimene, siis ma otse loomulikult olen võimeline tunde seal kaevama ja tassima. 😀 😀
Kuna hilisõhtul, hmmm, neljapäeval, sai 3 tundi taimi üles kaevatud ja koju veetud, siis loomulikult veetsin ma suure osa reedest aias mullas sonkides. Täna hakkasin kiviktaimla mättakest rajama, tõstsin kive, vedasin kruusa ja mulda, kaevasin, teate küll, eksole. Nüüd pean ma oma äravaevatud ja väsinud taimed õigesse kohta paigaldama, et nad lõpuks rahu leiaks.
Töökaaslastega oli täna väike istung. Eveka juures. Kuna olin kaine rool ja käisin seal pisipojaga, siis oli lihtsalt mõnus pärastlõuna maamajapidamises. Poja leidis omale uue sõbra (pigem sõbranna küll). Emme muidugi teadis seda neiut ammu juba. 😉 Neil kahel on sünnipäev samal kuupäeval, ainult aastake on vanuse vahet. 🙂

Töisest värgist nii palju, et eelmise postituse lõpp annab aimu minu selgeltnägemise võimest. 😀 😀
Nimelt meie “kuumalt armastatud” ülemus jätkuvalt köhib. Diagnoos: kopsuklamüüdia. Ja tore, et ta köhib juba 3-4 kuud ning alles nüüd leidis ta VÕIMALUSE arsti juurde minna, sest köhida oli vist juba piinavalt valus. Ta on ikka peast täielik haigemaja. :S Ja siis alluvate survele järele andes jäi kaheks päevaks + nädalavahetuseks koju ravima end. Minu pisikese peanupu sisse ei mahu küll, et kui ta ei saa haiguslehte võtta, sest keegi ei saa siis millegagi hakkama, siis mil moel saab ta oma korralist puhkust kasutada. Kuidas siis kõik peavad kuu aega ilma tema kõrgeaususeta hakkama saama? Püha asendamatus. Pähhhhh. :S

Muidugi ei ole ma üldse vaimustuses, et ma pean esmaspäeval JÄLLE tööle minema, aga noh, mis teha. Hea uudis on see, et AINULT 3 NÄDALAT ON JÄÄNUD PUHKUSENI!

Ridadeni, jätkuvalt, küll kaootiliselt, aga siiski teie, Mina. 🙂

Lisa kommentaar

