Reedene rõõm! :)


Tervitus teile, mu andunud lugejad!

Täna on hea tuju.  Ärge küsige, miks, sest ma ei tea.

Võib olla seepärast, et töönädal sai mööda.  Või sellest, et palju lilleseemneid ootab maha panemist, mis omakorda tähendab mõnusat müttamist aias.  😀  Ja loomulikult sai ühel ilusal õhtul jälle hunnik kive koju veetud, seega kiviktaimlat saab edasi ehitada.

Ühes olen ma üsna veendunud – hea tuju tekitab teadmine, et puhkuseni on jäänud veel ainult 2 töönädalat.

Tervelt kuu ja mõned päevad pealegi veel ei pea ma igapäevaselt taluma ajuvabadust ja mõttetust.  🙂

Jaa, ma tean, mis te mõtlete…  😀  Et pole mõtet käia tööl kohas, kus ei taha käia.  Aga tegelikutl mulle meeldib mu töö ja mul pole ka enamuse töökaaslaste vastu mitte kõige vähematki.  Lihtsalt on vahelüli, mis kõik ära rikub.  Öeldakse ju, et piisab piisast tõrvast meepotis….  Temast saan ma tervelt 2 kuud puhata.  JEEEEEE!!!!!!

Tänased avaldused:  Sekkumine kahe õmbleja omavahelisse vaidlusesse/arutelusse lõppes minupoolse repliigiga:  Me ei pea ju koguaeg sinuga vaidlema, äkki me tahame vahepeal omavahel ka vaielda.

Ja minema ta kõndiski.  😀

Sünnipäevarahade korjamine:  Ma astusin sellest ringist välja.  Oskan väga hästi ise ka enda jaoks olulistele inimestele lilli tuua.  😀

No comments.

Töökaaslane irvitas: mulle meeldib kui sa seda lõvikisselli jood.  Siis on nii lahe.  😀  😀  😀

Tarvitasin cocacolat nohh.  😀

Lisaks pakub rõõmu teadmine, et varsti, varsti läheb äiapapa jälle saarele ära.  Natukenegi rahu majas.  🙂

Laps kinkis mulle ka täna erakordselt ilusa õhtu – läks täiesti märkamatult magama.  😀  😀  😀  😀

Elu ongi lill….nojah, mõnel päeval on see lill küll kaktus, aga asi seegi, sest ka kaktused õitsevad.  😉

Alati teie, Mina.

Lisa kommentaar

