Monica ja sokid ja muidu kah. :)


Nonii, nüüd on see Monica siis lõpuks valmis.  Mustri autoriks oli Meeli ja kooti seda salaja, Isetegija sallimüsteeriumina.

Vahepeal oli mul küll tunne, et ma olen oma kudusoolika kuhugi väga kaugele ära kaotanud ja poolik sall seisis paar nädalat täitsa kurvalt hunnikus.  Aga kui viimane vihje end ilmutas, hakkasin jälle kuduma.  Eelnevalt olin sunnitud pärleid lugema kahle õhtul, sest ilmselgelt oli nupurohke versiooni valimine minu pärlivarude seisukohalt rumal otsus.

Aga vahel olen ma jonnakas, seega lahendasin probleemi lisades teist värvi pärleid juurde.  Noh jah….ega ma liiga rahul ei ole, aga üles harutama ka ei raatsinud hakata ja “nuppudest” (minu puhul siis pärlitest) loobuda ka ei raatsinud.

Selline ta siis tuli

Sellel pildil värskelt vardast tulnuna. Viimistlemata.  Varrasteks ringvardad nr.3, lõngaks Aade Artistic Red 8/1.

Kudumine oli mõnus ja ka huvitav, sest teise vihje kudumine oli täitsa teistmoodi.. Vihje ise siis selline  Lillelist riba kooti hoopiski põikisuunas.  🙂

  Salli suuruseks tuli 160 x 75 cm. 

Viimistlemiseks püüdsin leida vähe teistsuguse lahenduse kuna mitte ei viitsinud tallele pandud puzzlematti jälle põrandale laiali kiskuda.    Proovisin siis salliraamile midagi arendada…ei ole just liiga hästi, aga sirgu ta sai.

Vot nii.

Järge ootab Hayley salajane Linda.  Hetkel püüan mõne pooliku töö veel kaelast ära saada.

**************************************

Mälu pole, seega igaksjuhuks panen siia ka poja vikerkaaresokid. 

Lõnga valis muide noormees ise poeskäigul ja oh seda “painostamist”, et emme peab kähku ja igal vabal hetkel neid kuduma.  😀  Ma ei osanud ettekujutadagi, et üks 4-aastane võib nii isukalt oamle sokke tahta.  😀  Ja talle meeldib neid ka kanda, mis on veel parem uudis, eksole.  🙂  

Lõpetuseks veel ka sokid, mis kuduja lõpuks endale kudus.

   Endale on ikka kõige raskem kududa, eksole.  Ma kudusin mõlemat sokki 2 korda.  😀  Esimest alustasin liiga paljude silmustega ja rumal pea lasi sokil peaaegu valmis saada, enne kui harutamine otsustatud sai.  Ja teise sokil suutsin labaosa esimese, valmissaanud sokiga võrreldes 2 cm lühema kududa.  😦  Kusjuures lõng, vardad, silmuste arv ja kuduja olid ikka samad, mis esimeselgi sokil.  Lihtsalt mingil veidral põhjusel kudusin niipalju tugevamalt, et suutsin 2 cm “ära kahandada”.  :S  Nii et harutasin siis sedagi kannani tagasi ja kudusin uuesti, vähe “lõdvema randmega”.  😀

Noh vähemalt sain ma lõpuks endale ka sokid kootud.  😀  

Nii palju praegu käsitööst.

*************************************************

Eiel õhtul tegime plikaga kahase üle “saja aasta” porgandikooki.  Retsepte leiab googeldades hunnikus, seega ma viitama ei hakka. Seda enam, et ma lugesin mitu retsepti läbi, kirjutasin 2 välja, võtsin need kööki kaasagi………aga koogi tegin ikka totaalselt tunde järgi.  😀  😀  😀

Pilti ka ei teinud.  Aga maitse oli hüper-super hea.  Arvestades seda ,et tegin loomkatseid ja lisasin Türgi jogurtit, munad “lahutasin” – vahustatud valged lisasin kõige viimasena.  😛  Väga mõnus tuli.  🙂

****************************************************

Muud juttu niipalju, et reedel käisin uisutamas, aga jää oli neetult pehme, nii et väga mõnus ei olnud.  Lisaks kolis reedel poolakate korteris välja “marriage with a baby” (tsitaat võetud kirbuka seinal olnud kuulutusest)  😀  Nüüd on korteris veel 3 (või 4, mul on nende lugemine ikka veel sassis  😀 )  meesinimest.  Aga ma olen rõõmus, sest nüüd ei täida pesukuivatusruumi mitu päeva kuivad titeriided. Meestel tuleb küll ilmselt ise süüa tegema hakata, sest nende alaline kokk kolis välja.

Ühel ilusal reedel käisin karaokel…noh sattus selline poolimproviseeritud minek olema.  Töökaaslane päeval küsis, kas ja mis.  Ma pidin algselt laupäeva tööl veetma. Väike ülemus arvas lõpuks, et tühja kah, pole pakko laupäeval tööd teha.  “Kodukäija” kutsuti väikese ülemuse poolt kaasa Tamperesse hokimängu vaatama….kambas olid veel paar semu …. ja nii nad pärast mängu kogu selle kambaga kõrtsi vajusidki. 😀

Lisaks oli seal veel päeval vihje teinud töökaaslane koos naisega.  Ja tagatipuks terve lauatäis poolakaid lisaks muule rahvale loomulikult ….  Ühe nendest poolakatest tiris “natuke napsine” töökaaslane meie lauda ja asi muutus aina segasemaks.  🙂

Seekrod õnnestus mul ka valomerkki kõrtsis ära oodata.  😀

***********************************************************

Vot selline hunnik asju ja vähe muidu mula kah. Nüüd olen ma ennast tõeliselt ületanud, sest ma olen üle nii pika aja kaks päeva järjest teile kirjutanud.  :O

Võtan nüüd jälel vähe pikema blogipuhkuse.  😀  Võib olla.  😉

Teie elukiirteel kihutav Mina.

One thought on “Monica ja sokid ja muidu kah. :)

Lisa kommentaar

