Mystic Rose ja jõulukuu kokkuvõte.


Ma jälle tagasi.  😀

Et sisi lubatud detsembri kokkuvõte.  Ja loodetavasti ma olen nüüd targem ja sel aastal e ianna lubadusi silmuseid lugeda…

See lihtsalt võtab nii tohutult aega.  Niimoodi võib veel kuduisu ära surra kui tead, et pead kõik need silmused kokku ka lugema.

Aga siis et detsembris on valminud ainutl 1 asi!!!  Õudukas!!!

Selleks oli Mystic Rosie Hayley pitsrätikute loomingust.

Kuna MM-s on niipalju kuduhulle ,siis info ikka levib ja Hayley väga tagasihoidlikust ja salajasest salakudumisest sai päris paljude osavõtjatega MM hullude ettevõtmine.  😀  Kambavaim teeb jubedaid asju.  😀

Aga et siis minu valminud Rosie  Kootud Aade Brown-Pink  8/1 lõngast varrastega nr. 3.  Roosinupukesi kudusin igaksjuhuks ainult 12, sest kartsin esialgsete prognooside kohaselt liiga suurt salli saada.  😀  Hiljem muidugi arvasin e,t oleks ikka pidanud suurema tegema. 

Mõõtudeks tuli 158x78cm.  Ja silmuseid terve salli valmimiseks tuli valmis pusida 29 745 tavasilmust  Millest novembrisse jäi  4 974 tavasilmust ja detsembrisse jagus 24 771 tavasilmust.

Ääremärkuseks lisan, et sall valmis täpselt õigel ajal – mul oligi järgmisel päeval kohe kingitust vaja.  😉  ja kingisaaja oli väga rõõmus.  🙂

Ja nii ongi mu detsember kõige nadim kuu.  Ülejäänud silmused, mis olen valmis pusinud (üritanud joonistada, arvutada ja siis ka kududa, aga ikka pole rahul), olen kõik uuesti jälle üles harutanud, seega kirja ei lähe midagi.

Vot selline oli kuduhullu 2011 viimane kuu.  Ilmselt on oma osa ka mõningatel elukorralduslikel faktidel ja tervislikel asjaoludel.

Vähemalt saan ma nüüd kergendatult ohata ja öelda: mitte ühtegi sellist hullumeelset projekti sel aastal.

Selle hullumeelse aasta jooksul olen ma kudunud

53 172 DROPS-i silmust

878 662 tavasilmust

Kõik kokku: 931 834 silmust. 

Jääb lootus, et ma sellest ka kinni pean, eksole.  😛

Selline kokkuvõte siis.

Edaspidi lihtsalt koon.  🙂

Teie vähe imelik Mina.

2 thoughts on “Mystic Rose ja jõulukuu kokkuvõte.

  1. Mida sa oleksid arvanud inimesest, kes oleks sulle ütelnud, et sa kood aastas umbes miljon silmust???
    Head uut kuduaastat!!! Heli

    Meeldib

Lisa kommentaar

