Tibusid loetakse….kevadel??? Sügisel?? Millised kuuluvad lugemisele???


Hei!

No ilmselgelt on mul liiga palju vaba aega, eksole.  Sest jälle olen ma siin ja kirjutan.  😀

Paraku tingis seda 1 huvitav avastus reeglitreijalite maailmas.

Nimelt anti mulle teada, et äkki ma peaks ennast loendama – kõik kodanikud ju loendavad.  Ma olen selline nõme, et mulle ei meeldi loetud saada… Aga noh…………

Ma olin juba valmis olukorraga leppima, aga siis jäin nn. reegleid lugema.

Ja mis ma avastasin, need reeglitreijalid kaevavad ikka hoolega neid segaduseauke.  😀

Mu meelest kui leheküljetäis reegleid on jooksvalt valmis kirjutatud, võiks vahelduseks selle lehekülje uuesti üle ka lugeda.  Ilmselgelt seda pole tehtud.

Siin ( Tibulugemine ) siis täiesti toredad reeglid, mis tekitavad “musta augu”.  Ja mina olen ka seal mustas augus.

Keda loendusel küsitletakse?

2011. aasta rahva ja eluruumide loendusel (REL 2011) küsitletakse olenemata rahvusest ja kodakondsusest kõiki inimesi, kelle püsielukoht on Eestis.

Püsielukoht (peamine elukoht, alaline elukoht) on tavaliselt see elukoht, kus inimene veedab enamiku oma igapäevasest puhke- ja uneajast. See võib erineda registreeritud elukohast.

Inimese püsielukoht on Eestis siis, kui

  1. ta on Eestis pidevalt elanud vähemalt 12 kuud enne 31. detsembrit 2011 või
  2. ta on Eestisse elama asunud 2011. aastal enne 31. detsembrit ja kavatseb siia jääda vähemalt üheks aastaks.

Ja sellele reeglile sekundeerib mõnusalt selline reegel lehe sabaosast:

Eesti püsielanikuks ei loeta

  • Eesti kodanikke ja Eesti päritolu inimesi, kes on elanud või töötanud üle 12 kuu välisriigis ja ei veeda oma leibkonna juures Eestis enamikku vabast ajast (sh ka need, kellel ei ole Eestis leibkonda);
  • kõrgkoolide ja keskkoolijärgsete kutseõppeasutuste (üli)õpilasi, kes õpivad välisriigis vähemalt 12 kuud.

Need inimesed on Eestis elavatel lähedastel võimalik loendusel kirja panna kui Eestist lahkunud isikud.

 

Kõige viimase avalduse kohta ei oska muud vihjata kui, et mismõttes minu andmeid võib keegi teine esitada kuhugi???

Väga keeruline üritus igatahes.

************************************************************************************************

Nüüd siis natuke jauramist tervise – teemal. Jalad on jätkuvalt haiged. :S

Käisin täna jälle!!! arstil, saadeti mind verd andma…(40+40 km misiganes argipäeval) või siia kohalikku kolmapäeval/ neljapäeval.  Kuna mul on auto natuke tujukas hetkel, siis ma ei hakka sõitu ette võtma ja lähen kohalikku.

Vasaku jala kederluu ümbrus on sinine ja katsudes valus….kusjuures ma tean kindlalt et ma ei ole seda ära löönud.  Hmmm… Põlvede n.ö. alt on valus katsudes ja jalga kõverdades “kisub” valusalt.  Jalalabad pole hommikuti minu omad…täitsa võõrad on ja nendega ei ole üldse mõnus toimetada..kõndida.  :S

Ei oska enam midagi arvata ka.

Muus osas ei tundu midagi kehvasti olevat, ainult pikemalt istumine/seismine/kõndimine pole hea, trepid on jätkuvalt väga nõmedad ja miskipärast on valus vasakut käsivart sirgu saada (küünarliiges on vähe kanti kiskund vist)

Loen seda juttu ja tunnen end 80-aastasena. :S

*******************************************************************************************************

Kullerteenustest.  😀

Tellisin omale Sujur’ilt salliraami (kes teab, see teab, kes ei …no pole midagi teha. Kui huvi on võib ju guugeldada. :D)

Kuna oma haigeksjäämisest ma tellimisel veel midagi ei teadnud, sai edastatud 2 aadressi ja timelimit mõlemale aadressile lisaks.  So, peaks nagu toimima, eksole. Aga võta näpust!

Esimese hurraaga pidin juba 27.12 uhke raamiomanik olema.  Ootasin, mis ma ootasin, ei midagi. Ei kõnet, ei raami.  Mingi päev siis rääkisin Sujuriga netis ja ta pidi uurima, et mis toimub. Neljapäeva õhtul kobisin uuesti netti (fb) ja Sujurilt lakooniline teade, et kullerfirma sõnul raam hommikul üle antud ja soovis mulle  head sallitamist.  :O  :O   WTF!!! Üle antud??? Kellele küll??  Nii kummaline lugu.  Mõtlesin juba, et kusagil on midagi ikka väga valesti.  :S

Täna sain “kodukäijalt” kõne: Kuule, sulle on siia mingi pakk toodud, kas see jääb siia või on sul seda kodus vaja? 

Mina: (mõtlen:Ohhoooo!? :O)  No kodus ikka ju.  Aga et, mis valemiga see pakk lihtsalt seal on ja mulle keegi midagi ei ole teatanud?

Tema: Pakil firma aadress ja sinu nimi ja ülemus võttis lihtsalt vastu ja ei jõudnud sulle teada anda. 

Mina: (mõtlen: tundes seda ülemust – ta unustas selle enne kui jõudis kolmenigi lugeda.  😀  ) Sa tood siis selle ära?!!  🙂

Tema: Jah, homme!

Oli, mis oli, vähemalt on see mure lahenduse leidnud.  Aga kullerfirma suhtes tahaks küll küsida, et kas siinmail polegi kombeks ette teatada w?  :O   Igatahes väga kummaline situatsioon.  Ja mitte kedagi ei huvita ka see, et paki saaja pole sama, kes vastu võtab?  Kindlasti annab seda varianti kuidagi kurjasti ära kasutada.  Hmmmm….

 

Ok, ma nüüd rohkem ei kiunu, eksole.

Lähen üritan!!!! oma vähesed detsembrisilmused kokku lugeda ja ehk jõuan ka siia üles tähendada siis.  🙂

 

Seniks ridadeni! 😛

Teie “mustas augus” viibiv Mina.  😀

 

 

 

Lisa kommentaar

