29.01.2016


Hei!

Veidike minu nädalast.  Et te ei mõtleks, et ma teen Mittemidagi.  😀

Something about my week.  So You wouldn’t think that I’m doing Nothing.  😀 

Esiteks juhtus…või noh, see juhtub juba 5 aastat nüüdseks, lihtsalt sel korral ma andsin oma panuse ka….  Meil on siin kombeks kinkida eelmisel aastal sündinud beebidele soojad sokid.

Ja siin ongi minu kaks paari.  Ma taipasin ,et ma pole kunagi beebisokke kudunud….kaheaastasele, jah, aga nii väikesetele jalgadele mitte.  Nüüd võin öelda, et olen.  Pildid on “jooksu pealt” tehtud ja sokid on lahkunud, seega paremaid pilte ei saa teha ka.

At first It happened…..well, It happens actually for 5 years now already, just at this time I made my part too….  We have here kind of tradition to give some warm socks to last years newborns.  Here are my two pairs.  I relised that I’v never knitted socks for babys…. for a two year old – yes, but not for so little feet.  Now I can say, I have.  Photos are like “taken on run” and socks are already gone, so I can’t take better photos. 

Esimene paar oli umbes nagu et “mida ja kuidas?”.  Seega pilt on tehtud vaid ühest sokist, aga ma tõesti tegin neid kaks.  😀

First pair was like “what, how???”.  So photo is taken of only one sock, but I really did two of them.  😀 

Lihtsalt tavaline sokk….nii väike….aga siis, se tundus nii iiiiiiiigaaav, tegin nii:

Just a simple sock….. so little….  but then, it seemed so booooooring, I did this:

Kuulsin hiljem, et üks väike poiss sai need sokid endale.  😉

And I heard that one little boy got these for himself.  😉 

Teine paar oli lihtsalt triibud.

Another pair was just stripes.

Enne ja pärast seda ma tegin ettevalmistusi üheks natuke hulluks ideeks, mis mu peas oli.  Ettevalmistusteks olid sellised asjad:

Before and after that, I made preparations for one little bit crazy idea I had in my head.  Preparations were this kind of things:

Äärepits järgmisel pildil olevale keskosale.

Lacy edge for the middle part on next photo:

Ja järgmine äärepits:

And one more edge lace:

ja keskosa tolle jaoks:

and the middle part for this:

Veel kaks, juba valmis mini-salli:

And two more, already finished mini-shawls: 

Seejärel kasutasin kaks päeva koolituspäevaks teiste materjalide tegemiseks. Nagu te ilmselt juba taipasite, kavatsesin ma jagada oma teadmisi Eesti pitsist, Haapsalu sallist ja erinevatest tehnikatest, mida nende tegemisel kasutatakse.

Then I used two days for making other materials for this schooling day.  As You already understood, I intended to just share my knowledge about Estonian lace, Haapsalu shawls and about different technics used for making these. 

See päev oli eile…  (jah, ja ma olen endiselt elus  😀 )  See algas nii:

That day was yesterday…. (yes, and I’m still alive   😀 )   It started like this:

Noh, veidi hiljem ma tegin veel mõned pildid, aga mitte palju… seega te ei näe seda kaost, mis nendel laudadel kuue tunni möödudes oli.  😀

Well, little later I took yet some pictures, but not much… so You will not see the chaos, that was on these tables after six hours of action.  😀 

Mõned pildid tõestamaks, et nad tegelikult ka õppisid midagi… See tähendab, et ka minul on veel lootust.  😉

But some photos for proving that they really did learn something… That means, there is hope for me too.  😉 

Oli täitsa ok kasutada oma lõnga, et üleüldse õppida pitsikudumsit esimest korda….. Üks inimene õnnestus küll  enda üle tõeliselt uhkeks teha.

It was ok to use Your own yarn to learn about laceknitting for a first time….  So I got one person to be really proud about herself. 

Vot selline päev.  Ütleme nii, et see oli mu esimene katse.  Huvitav oli, ma arvan, et nende jaoks rohkem, aga minulgi on alati midagi õppida.  🙂   Mul pole aimugi, mida järgmiseks, või kas on üldse midagi “järgmiseks”, aga eks aeg näitab!

Well, this kind of day.  Let’s say that it was my first attempt.  It was interesting, I think more for them, but there are always things to learn for me too.  🙂  I have no idea, what next or is there “next” at all, but time will show! 

Mul on praegu kaks erinevat Haapsalu salli varrastel.  Üks kolmnurkne tellimustöö (see tuleb teha 1/8 lambavillasest, loodan, et ikka veel suudan  😉  )

I have two different Haapsalu shawls on my needles. One triangular ordered (this will be done of 8/1 lambswool, I hope I still can  😉  ). 

Sokid ikka veel ootavad..ma päriselt ka lõpetan need….ühel päeval.  🙂

Socks are still waiting….. I really finish them …on one day.  🙂 

Mu talvepuhkus on lõppemas ja järgmisel nädalal algab jälle ainult töö ja ei mingit lõbu.  :-/  Aga elan üle.

My winter vacation is ending and next week starts all work and no fun again.  :-/   But I’ll survive. 

Õues on jää, mis on kaetud veega…heh, mis tore talve ilm.

Outside is like ice covered by water…. hah, what a nice winter weather. 

Noh, nägemiseni  lugemiseni selleks korraks!

Well, bye-bye for this time!

Teie Mina.

Truly Your’s, I

4 thoughts on “29.01.2016

  1. Küll sa oled ikka tubli ja hakkaja! Olen täitsa kade su peale, et sul niiiii palju seda energiat on. 🙂 Aga ma tean vist selle põhjust ja usun, et õige pea olen samasugune elektrijänes. 😉 🙂 Jõudu sulle!!!

    Like

    • Aitäh! Eks ma ikka üritan, juhul muidugi kui potentsiaalseid “õpilasi” leidub. Põhjuse suhtes oled natuke nagu õigel teel…samas ma arvan, et vanal viisil jätkadtes, oleks ma ikka selle ürituse organiseerinud…..natuke nagu kiusupärast ka… 😁😁
      Teisipidi..olen viimastel päevadel (noh, tead küll, “üksinda kodus” osad, 2;3 ja 4) päris palju mõttetegevusele aega kulutanud ja vaikselt hakkab tunduma, et ega mu ellu ei mahugi selliseid “tilbehööre” ilmselt… praeguse hetke seis on küll niipalju mõnusam. Üks mure lihtsalt vähem kaelas. 😉😉

      Like

Lisa kommentaar

