Alustame algusest./Let’s start from beginning.


Hei!

Ma olen olnud tasa natuke aega, aga see ei tähenda, et ma midagi teinud pole.  Mingil kummalisel põhjusel mu vabad päevad on liiga lühikesed ja tööpäevad on liiga pikad.

I have been silent for a while, but it doesn’t mean I hanen’t done anything.  For some reason my free days are too short and workdays are too long.

Enne jõule hakkasin sokke kuduma.  Ja sain veel kolm tellimust (sugulastelt) ja selle aasta alguses sain veel ühe tellimuse, mis õpetas mulle, et misiganes sul saabastes on, ära näita neid kellelegi.   😀  Kuna ma siis seda veel ei teadnud, pean kuduma veel ühed Grün ist die Hoffnung -sokid.

Before Christmas I started to knit socks.  And got three more orders ( from my relatives) and at the beginning of this year I got one more order which taught me that whatever You have in Your boots, don’t show it to anyone.  😀  As I didn’t know it then yet, I have to knit one pair of these Grün ist die Hoffnung   again.

************************************************************

Aga alustagem nende asjadega, mis ma juba olen valmis teinud.

But let’s start with the things I have done already.

Siin on sall “Kroonprintsi” mustriga, seekord mustana.  100% meriinovill (100g / 1400 m)

Here is the shawl in “Crownprince pattern”, just in black this time.  100% merinowool (100g / 1400m).

Kasutuses olnud vardad 2.0 mm – 4.5 mm.

Lõngakulu 91 grammi / 1274 meetrit.

Mõõdud 65 x 180 cm.

Used needles 2.0 mm – 4.5 mm.

Yarn consumption was 91 grams / 1274 metres / 1393,3 yards.

Dimensions of the shawl are 65 x 180 cm.

***************************************************************

Need on sokid, mis on juba omanikul.  Kasutatud muster “Sirkka” Fido-blogist. Muster on postitatud 5. oktoobril 2015.

These are the socks that have reached their owner already.  Used pattern name “Sirkka” from the Fido-blog. This pattern has been posted on 5th of October 2015.  

 

Kasutasin esimest korda magic loop – tehnikat kaks sokki korraga ringvarrastel.   Ja õnnestuski.  🙂  Sokid on kootud suurusele 41.

And at the first time I used magic loop -technic with two socks on one circular needle.  And I succeed.  🙂  Socks are made for size 41.

Lõng Novita Nalle, värv Sügis.  Vardad olid 2.0 mm.  Lõngakulu 92 grammi / 238.9 meetrit.

Yarn is Novita’s Nalle, color Autumn/Fall.  Needles were size 2.0 mm.  Yarn consumption 92 grams / 238.9 metres / 261.3 yards.

********************************************************

Ja lõpuks veel need sokid.  Andsin neile nimeks ALMOST The Snowflake -sokid, sest kasutasin nende sokkide mustrit, aga mitte täielikult.

And for the last but not least these socks. 

I named them ALMOST The Snowflake socks, because I used pattern of these socks, but not complitely. 

Suurus umbes 40. Omanik peab ootama, sest samasse pakki tuleb veel 2 paari sokke valmis kududa.  Loomulikult erinevate mustritega.  🙂

Made for a size approx 40.  Owner has to wait, because two more pairs stranded socks have to be made in to the same package.   With different patterns, ofcourse.  🙂 

Kootud varastega 2.5 mm.

Lõngakulu:

Gjestal Maija (kahvatu roosa/282) 62 grammi / 162,3 meetrit

Viking of Norway Vilma (must/609) 70 grammi / 181.8 meetrit.

Knitted with needles 2,5 mm. 

Yarn consumption was:

Gjestal Maija (pale pink/282) 62 grams / 162.3 metres / 177.4 yards

Viking of Norway Vilma (black/609) 70 grams / 181.8 metres / 198.8 yards 

*******************************************************

Ja see ongi kõik.  Praegu on mul varrastel sokid mu oma mustriga “Armastust on mitut sorti”, aga ma lihtsalt tahan pitsi kududa.  Noh, loodan väga, et Ühel heal Päeval ma saan need teised sokid ka kootud.

And that’s it.  Now I have on the needle socks with my own “There’s a different kind of Love” -pattern, but I just want to knit lace more.  So I really hope, that on One Good Day, I get these other socks done too. 

********************************************************

Noooh, peaaegu unustasin.  ma olen kudunud paar koeramütsi ka.  see on esimene ja loodetavasti viimane kord. Jah, need on väikesed ja lihtsad, aga niiiiiiiiiiiiii iiiiigavad.  Kasutasin Drops Alpaka lõnga, topelt, vardad 2.5 mm.  Lõngakulu kahele mütsile oli umbes 70 grammi.

Well, almost forgot.  I had to knit couple of dog hats too.  This is the first time and hopefully last too.  yes, these are little and easy, but rather boooooring.  Used Drops Alpaca yarn, double yarn, needles 2.5 mm.  Yarn consumption for a two hats for about 70 grams. 

 

Aitäh, et lugesite, nautige Talve ja kohtume järgmisel korral!

Teie Mina.

Thank You for reading, enjoy the Winter and see You next time!

Truly Yours, I. 

 

 

 

4 thoughts on “Alustame algusest./Let’s start from beginning.

    • Aitäh! Aga tegelikult pole siin kadetseda midagi – ise tuterdan ikka poesokkides ringi. 😀 Need kevadised salasokid on natuke liiga õhukesed praeguste ilmadega isegi toatingimustes. ja lisaks sellele ma ei tea ,kust ma leian selle Kellegi, kes need järgmised paarid valmis koob. Esimese paari esimene sokk jõudis kannani ja nüüd vahib mind kurvalt diivani peal ja ei saa aru, miks ma ta hülgasin. 😦 (jeerum mul hakkabki tast täitsa kahju….. ) 😀 See meriinolõng tunudb mulle hoopis raskem kui mingid teised katsetatud meriinod. Aga väga ilus ja luksuslik näeb välja ja tundub ka. 🙂

      Like

  1. Väga uhke udupeen sall!
    Mulle väga meeldivad need esimesed sokid. See lõngavärvide sigrimigri ja muster sobivad mu meelest super hästi kokku. 🙂
    Aga mis asi on koeramüts? 😀

    Like

    • Aitäh! Koeramüts ongi koerale pähe pandav müts. Sellisete lühikesekarvaliste kõrvad näiteks kipuvad külmetama selliste korralikke külmadega. 😉

      Like

Lisa kommentaar

