23.12.2015


Hei!

Olen teinud üht-teist, nüüd leidsin natuke aega kirjutamiseks ka..

I have done some things and now I found some time for writing too..

Sall, mida olete siin ennegi näinud. Tiina muster Maagilised lilled.  Mina kudusin.  Lõng on merino, hall/helesinine, sõltub vaatajast.  😉

The shawl You have seen here before.  Magical flowers by Tiina. I knitted.  Yarn is merino, gray/light blue, depending of who’s looking.  😉 

Mõõdud on 110 x 220 cm…selline pisike.  🙂

Dimensions are 110 x 220 cm…such a little one.  🙂 

Lõnga (100g /1400 m) kulu oli 88 grammi / 1232.0 meetrit.  Vardad 2,25 mm ja 2,75 mm

Yarn (100g / 1400 m) consumption were 88 grams / 1232.0 meters / 1347.3 yards. Needles were 2,25 mm and 2,75 mm.

Kui kõk teevad “viimase-minuti-kinke”, ei saanud minagi teisiti.  Tegin paari käpikuid oma väikse poja parimale sõbrale. Tütar kudus sokid.  Kõige tähtsam on MC creeper.   😉  Poisi ema saab oma “üllatuse” veidi hiljem…. lihtsalt ma tõesti ei teadnud, et neil pole peres ühtegi kudujat.  Nüüd ma tean.  😛

As everybody makes “last-minute-presents”, I had to join the crowd.  Got done pair of mittens  for my sons best friend. My daughter knitted the socks. The most important is MC creeper.  😉   Boy’s mother will get her “surprise” little later….. actually I really didn’t know that they have no knitter in a family.  Now I know.  😛 

Kinnaste ja sokkide jaoks on kasutatud Novita 7 veljestä lõnga.  Varras 2,5 mm.

Yarn for mittens and socks were Novita 7 veljestä  (7 brothers. You know  😉 ).    Needles 2,5 mm.

 

Nüüd on aeg soovida teile Rõõmsaid Jõule ja nautige seda aega oma kallitega koos! Now it is time to wish to You Merry Christmas and enjoy this time with Your loved ones!

 

2 thoughts on “23.12.2015

    • Aitäh!
      Tegelikult on nii, et tüdrukul ei ole see veel nii süvenenud. Eile kudus neid väikseid sokke ja vaatas kuidas ma kirjatud sokki kudusin ning siis kommenteeris: nüüd ma tahan ka mustrilisi sokke kududa, aga ma ei viitsi ju 😀 😀 😀 Ühesõnaga, tal on veel arenemise ruumi. Aga loomulikult olen ma väga rahul ja rõõmus, nähes, et tütrel on käsitööpisik veres. Mina sain selle õnneks oma vanavanaemalt, ilmselt teistele ei hakanud külge, sest meil ka peres kudujaid napib.

      Like

Lisa kommentaar

