Auhinna sall “Päikeselilled”/ The prize-shawl “Flowers of the sun”


Hei!

Mõned pildid ja natuke tehnilist infot loositavast sallist.

Some photos and little bit about technical details of this prize-shawl.

Pilt enne pingutamist.

This is a photo of shawl before blocking.

Muster on Tiina koostatud.  Mina lihtsalt kudusin..  🙂

Pattern is made by Tiina.  I just knitted it.  🙂 

Kasutasin vardaid suuruses 5.0 mm (loomiseks), 2.75 mm (äärepitsile), 2.5 mm (suured lilled) ja 2.25 mm (keskosa)

Used needles 5.0 mm (for cast-on); 2.75 mm (for edge-lace) ; 2.5 mm (for big flower motifs) and 2.25 mm (for middle part)

Pärast pingutamist.

After blocking.

Lõng on loodusvalge, koostiselt 70 % villa, 20 % siidi ja 10 % kashmiiri. 100 g / 1400 m.

Yarn is natural white, consists 70 % wool, 20 % silk and 10 % cashmere.  100 g / 1400 m

Lõngakulu sallile oli ainult 62 grammi / ca 868 meetrit.

Yarn consumption for this shawl was only 62 grams / ca 868 metres. 

Nuppudes on 9 silmust.

Nupps are made of 9 stitches.

Salli mõõdud on 103 x 206 cm.

Shawl’s dimensions are 103 x 206 cm. 

Mulle tõsiselt meeldib see muster! 🙂  Ja ma olen tänulik, et Tiina nõustus jagama oma mustrit selle loosimise jaoks.  🙂

I really like this pattern!  🙂  And I am thankful that Tiina agreed to share this pattern for this raffle of mine.  🙂 

Muster avaldatakse ka ravelrys varsti.

The pattern will be available soon in ravelry too. 

Nüüd on teil veel veidi aega jätta blogisse kommentaare loosimises osalemiseks.  🙂  Kuni laupäeva, 8.augusti hilisõhtuni (23.59).

But now You have left some time to participate in this raffle by leaving the comments to my blog.  🙂   Until Saturday’s, 8th of August,late evening (23.59) .

Head loosiõnne!

Good Luck!

Teie Mina

Your’s truly, I.

18 thoughts on “Auhinna sall “Päikeselilled”/ The prize-shawl “Flowers of the sun”

  1. oi, ma vaatasin loosimiskuupäeva 😀 seekord võix õnnejumalanna minu poolel olla, sest on täitsa põhjust 😉

    Like

  2. Vaatan ja vaatan jälle seda salli uskumatult ilus tahaksin veel kirjutada ,aga ei leia sõnu.

    Like

  3. Loosiõnne pole mul kunagi olnud :), aga ma ei saa jätta kommenteerimata. Vaatasin seda salli ja …. suurepärane töö nii ühtlaselt kootud ja filigraanselt viimistletud. Nagu päikeselilled hommikuses kastes.
    Ja kui Tiial on põhjus tulemas, siis ta võiks selle tõesti võita 🙂

    Like

  4. Imeline sall! Kui Tiina mustri Ravelrysse paiskab siis tahaks ikka ise ka kududa 🙂 Lootma ju peab, et äkki äkki mul ka kunagi veab 🙂
    Päikest!

    Like

  5. Olen alati imetlenud Haapsalu salleja väga endale ka soovinud ! Kahjuks ise nii hästi kududa ei oska!

    Like

  6. Kiitused nii Tiinale, kui mustri autorile ja Sulle Anneli, ilusa teostuse eest. Imekaunis ja õrn! Tunnen ette juba suurt rõõmu selle üle, kes iganes selle salli võidab 🙂 Mõnusat ja kiiret vardajooksu Sulle edaspidiseks!

    Like

Lisa kommentaar

