Mustrimaailma salajane rätik/ Shawl from secret KAL in Mustrimaailm.


Hei!

Muster on avaldatud SIIN. Loodetavasti link toimib.  /Pattern is available HERE. I hope the link works. 

Minu salajase kudumise lõpp-tulemus.  / My “secret-knitting” shawl is here.

Lõng Drops Lace (70% alpaka, 30% siid), toon 2020.  / Yarn Drops Lace (70 % alpaca, 30 % silk), color 2020

Varras 2.25 mm ja lõpetamiseks kasutasin 2.75 mm. /Needles used for knitting 2.25 mm and for casting off 2.75 mm.

Salli mõõdud  89 x 184 cm ja lõnga kulus 90 grammi /Dimensions are 89 x 184 cm and yarn consumption was 90 grams.

Muster on ilus ja kudumine sujub kergelt.  Aitäh, Tiina!  / Pattern is really nice and easy to knit. Thank You, Tiina!

Lõnga suhtes olen ikka veel väga negatiivsel seisukohal. Liiga pehme minu kudukäekirjale ja nuppudest ma parem ei räägigi. /But I still don’t think much about this yarn.  It is too soft for my knitting and I will not even begin about the nupps. 

Õnneks on sellega mu Drops Lace’i varud otsas. / So I’m glad that this was my last of this yarn.

Kui nüüd kõik hästi läheb (enamasti ei lähe 😀 ) , siis paar päeva kannatab blogil veel silma peal hoida……mu vaimuvälgatuse “proovilapp” peaks kohe-kohe varrastelt maha saama.  😀  / If everything goes as I wish (mostly it does’nt  😀  ), then in couple of next days You should keep an eye on this blog….. my “swatch” of my flash of wit will drop from needles like now.  😀 

Kel Jaanid seljataga, loodan, et olid mõnusad, hoolimata ilmataadi trikkidest; kel veel ees, soovin mõnusat Jaanitamist.  🙂  /Well, for those, who had already the Midsummer partys, I hope it was fun, despite weather-man’s tricks.  For those, who yet have Midsummer partys coming, have fun!  🙂

Teie Mina.  /  Truly Yours, I

p.s.  Mu inglise keel ei kannata ka ilmselt enam mingit kriitikat /  My english is probably really bad already…  so I apologize for that. 

4 thoughts on “Mustrimaailma salajane rätik/ Shawl from secret KAL in Mustrimaailm.

Lisa kommentaar

