21.04.2015


Seljataga on järjestikku teine magamata öö.
Püh ja esm vaheline öö läks “reisiärevuse” nahka. Hommikul kohvi juues mõtlesin, et millesse ma end jälle olen seganud. Oleks ju nii mõnus ja lihtne oma tavapärasesse töönädalasse sukelduda.
Nüüd võin öelda, et olen endaga ülimalt rahul. Lisaks sellele, et harin ennast, pääsen veidikesekski eemale sellest töökeskkonnast, neist inimestest ja ehk veidi isegi kodust ja selle rutiinist.
Ahjaa, magamata ööst…..
Nooh, Õpetaja-kallis manitses meid eile kohe alguseks, et õhtul siis majutusruumide vahelises koridoris mingeid jäähokimatshe ei korraldataks. Noh, natuke nagu naerdi, et mismõttes, täiskasvanud inimesed ja selline manitsus. Noh, on juhtunud.
Magama läksin poole 11 ajal. Mitu korda ärkasin ja uuesti uinuda proovisin, ei tea, sest lugemine läks segamini.
Hommikul selgus, et kuna Õpetaja-kallis oli maininud ainult jäähokimatshi, siis tüübid otsustasid hoopis jalgpalli kasuks – sellest polnud ju mingit juttu.
Noh ja kui ma siis täna lõunalauas sinna ilmunud kahel kursakaaslaselt (meesinimesed) küsisin, et mis värk see on, meenutati mulle eelmisel päeval Õpetaja-kalli poolt heidetud nalja: Mida ühist on kaseseemnetel ja meesinimestel? Ainult iga miljones (kas see üldse kirjutatakse nii? ) saab täiskasvanuks.

Olen saanud omale truu kaaslase – Nohu. Hääl arvas ka eile, et mis oleks kui ütleks koostöölepingu üles. Ma arvasin, et kui nii tõesti läheb, siis mingu asja eest ja osalesin õhtul veel karaokel. Hääl on (ei kõla küll täpselt minu häälena) alles.

Süüa antakse siin Korralikult. Juba eilse lõuna järel küsis keegi, et kas nädalalõpuks tehakse ukseaugud suuremaks – et rahvas ikka mahuks lahkuma.
Samas viimane söögikord on õhtul kell 18 ja pärast seda nagu polegi midagi. Mistõttu kogu selle ärkamise-ja -uinumise-tralli vahel jõudsin öösel märgata, et mul on nälg. Nüüd on mul toas korralik hunnik puuvilju.

Noh, teeme nüüd nii ,et mu mõttelõng katkes ja ma rohkem ei kirjuta….. Kui miskit meenub, kuulete/näete sellest homme.

 

Teie magamata ja sellest tulenevalt natukene peast pehme, Mina.

Lisa kommentaar

