Järjekordsed piibelehed sallimustris


Hei!

Ma tean küll, et mõned ootasid hooooopis teistsuguse mustriga salli, aga nagu ma hoiatasin: see on suur ja valmib aeglaselt.  😀  Seniks vaadake Ingrid Rüütli kirjaga salli.

Lõng on ikka Reesilt ostetud 100% villane, loodusvalge, 100g/1400m (miskipärast tundub seekordne partii veel peenem, kudumise ajal ja minu meelest valmis sallis ka. )

Vardad 2,25mm; 2,5mm; 3,5mm ja 4,5mm.  🙂

Sallile kulus 77 grammi lõnga.  Mõõdud 58 x 185 cm.

Mõned Halli Suure Reede pildid ka.

****************

See teine muster on ka varrastel ja salajased sokid ootavad, et ma nad ära lõpetaks….. see on see igivana koera ja tolle saba probleem.  😀

Selleks korraks ridadeni…..lähen vardaid klõbistama.

Mõnusaid Pühi!

Teie Mina.

3 thoughts on “Järjekordsed piibelehed sallimustris

  1. Vau, milline päike siin blogis on! Rõõmustab oma iluga seda halli Suurt Reedet. 🙂 Imekaunis muster – minu lemmik mille kudumist olen plaaninud aasta aga ikka pole selleni jõudnud. 😦 Rahulikke pühi kogu sinu armsale perele! 🙂

    Meeldib

Lisa kommentaar

