Kitty paw cowl vol.2


Kiire ja lühike post nagu see kaeluski.

Alustasin esmaspäeval ja lõpetasin teisipäeval.  Tegelikult omanik arvas, et ärgu ma pärleid pangu, aga see lihtsalt tundus niiiiiiiiiiiiiiiii mittemidagiütlev ilma pärliteta, et ma PIDIN need sinna sisse kuduma.

Noh, ütleme nii, et kui ta siiski arvab, et see on liig, saab tütar selle omale….nagu WB vestiga juhtus.  Seega,  teen H õele asju “läbi” H ema.  😀

Kitty paw cowl’i muster on ravelry’s täiesti saadaval.  Lihtne ja mõnus kudumine.

Lõngaks Drops Alpaca, kastani toon (3650)

Tööks kasutasin vardaid: 5,0mm (järjekordselt tõdesin, et siiski oleks võinud veel suurema varda loomiseks võtta), äärepits 4,5mm ja põhiosa 3,5mm.

Lõnga kulus 76 grammi.  🙂

Natuke kulus 3mm pärleid ka, vist 120 tk…  12 mustrikordust real ja 10 rida “käpakesi”.  🙂

 

Nüüd tagasi sallilainele.  🙂

Ridadeni…..

Teie “puhkav” Mina.  🙂

6 thoughts on “Kitty paw cowl vol.2

  1. Minu meelest on pärlitega väga kaunis aga jah.. Vanemale tagasihoidlikumale daamile võib see küll vist liiast olla. 🙂 No saad siis ju uue kududa – see valmis küll sul nagu möödaminnes! 🙂

    Meeldib

    • Noh, samas, olgem ausad, ega need pärlid väga välja ei paista ka kui kaeluse kaela paneb. Plika sai alles eile teada, et mu enda omal ka pärlid on….arvas kah et tõsine “over-do” minu poolt. Ega ta mu sõnu ei uskunud, et teisel ka on – läks kontrollis esikus üle. 😀

      Meeldib

      • Ma arvan, et ma ei ütlegi – annan selle lihtsalt H-le kaasa emale viimiseks. 😀 Ja lõppude lõpuks, nagu sa isegi mainisid: alati saab ju uue teha. 😉

        Meeldib

Lisa kommentaar

