Peaaegu “jalad seinal”…. :)


Hei!

Ma olen päris mitu nädalat vait olnud, nüüd kirjutan natuke.

Alustaks siis piltidega novembri lõpust kui laat oli oma “koduõues”.

Kohalike käsitööliste kraam.

Selline valik… päris kõike polegi piltidele jäädvustanud, sest oli palju muud tegemist ka.  🙂

Vahepeal olen valmis saanud “Vene Tähekesed” -salli ja “Lilleväli”-salli.  Viimane hakkab esmaspäeval NY poole liikuma.  🙂

Paar pilti ka.  (eile enne laada algust kiiruga moblaklõpsud)

“Lilleväli”  55 x 195 cm;  88 grammi.  Lõng jätkuvalt Reesilt ostetud loodusvalge villane 100g/1400m. Vardad jätkuvalt 2,5mm – 5,0mm

“Vene Tähekesed”  68 x 200 cm; 120 grammi.  Lõng Reesilt loodusvalge villane 100g/1400m. Vardad 2,0mm – 4,5mm.

Ja eile istusin/seisin/kudusin sellise laua taga.

Ja kudusin ma pooleliolevat õnnelehekirjaga salli, seekord tellija soovil punast.

Päev möödus mõnusalt, huvilisi oli palju.  Eriti ja jätkuvalt hämmastab mind, et meesinimesed ilmutavad sellise pitsihunniku vastu huvi.  Ja paraku, paraku, kui leti/laua äärde ilmub paar, siis 70% juhtudest teeb mees ostuotsuse – jällegi täiesti huvitav nähtus.  Ei kehti ainult minu sallide puhul!

Kaks salli sellelt laualt leidsid omale uued omanikud.

Nimekaarte korjati mitmeid….  paar inimest kvalifitseerusid jälle kord “hidas hämäläinen” -tiitlile  (inside joke, mis tähendab, et kui inimene tiirutab ja käib muudkui kraami näppimas, nagu ikka väga tahaks osta ja lubab veel tiiru tagasi tulla, siis reeglina ta kaob ja helistab sulle paari-kolme nädala pärast ja uurib, kas oled tulemas tema kodukanti laadale…. noh lisaklauslina “hidas” tähendab aeglast, mis omakorda tähendab, et ostu sooritab ta ….tuleval aastal.  Ta lihtsalt vaja aega mõtlemiseks ja vaagimiseks ja otsustamiseks)

Kuna käisime päris mitmekesi, oli meil megalahe ja lõbus, sest huumorimeelega pole mina küll probleeme märganud.  Vähemalt mitte selles seltskonnas.  🙂

Viimaseks müügiürituseks jääb meie oma poe pidamine nelja päeva jooksul siinsamas “koduõues”.  Noh H-l esineb juba kergeid paanikanähtusid kui ta loeb lehest, et kusagil on mingi laat tulemas.  Selle meie poe kohta lugeski lehest ja küsis, kas ma kavatsen sinna ka minna.  Sel hetkel polnud mul veel õrna aimugi, mil moel see asi korraldatakse, aga nüüd ma siis tean, et laupäeval olen poe kohvikus tööl.  🙂

Ja siis on tõesti kõik!!!

Aga enne tuleb mul see punane sall veel valmis saada, mis osutub tõsiseks katsumuseks, sest saabuv nädal on otsast otsani mingeid üritusi täis ning kuduaega õieti nagu polegi näha.  😦   Samas kõik, mis mind ei tapa, teeb mind tugevamaks, onju?!  😉

Õues on hetkel päris ilus talvemuinasjutt – eile sadanud märg lumi, on suutnud säilitada lume välimuse ja nüüd ära külmunud.   Noh, kardetavasti seda rõõmu kauaks ei ole.

 

Ma lõpetan nüüd selle lobisemise ära ja haaran vardad.

Heia-hei!

Mõnusat Jõuluootust soovides, Teie Mina.

2 thoughts on “Peaaegu “jalad seinal”…. :)

  1. No on see Jõulukuu ikka aasta kõige vahvam/ilusam/toredam/rõõmsam kuu! Siis tulevad kõik oma kodudest välja näitama seda, mida vaikselt on aasta jooksul valmis tehtud. 🙂 Talitintit võitsid mu südame 100% – nad lihtsalt on nii armsad! Ja küünlad…. Sind ma enam kiitma ei hakka, sest olen seda sel aastal palju teinud ja jätkan kindlasti järgmisel aastal Aga sa tead isegi kui tubli sa oled ja mida ma sinust ja sinu tegemistest arvan – onju? Igatahes sooje tundeid, valget lund ja mõnusaimat aasta lõppu sulle ja sinu armsale perele! Olete uuel aastal kindlasti meie uude koju külla oodatud! 🙂

    Meeldib

    • Aitäh heade soovide eest, Tiina!
      Jah, nendele tihastele lisaks maalib see naisterahvas veel kõiksugu klaase, tasse jm lauanõusid. Kui sa näeksid tema leevikesetasse…….
      Küünalde pilt ei ole õnnestunud. Nendel on peal loodusest korjatud kuivatatud lilled. Suvel kui selliseid esimest korda nägin, olin täitsa hämmeldunud.
      Noh, eks igasugust kiitust ja imetlust ongi nüüdseks juba kuhjade viisi kogutud – peaks terveks järgmiseks aastaks jaguma. 🙂

      Ma muide ise loodan ka, et ühel ilusal päeval me ikka jälle näeme! 🙂
      Teilegi palju soojust ja rõõmsat jätkuvat jõuluootust! 🙂

      Meeldib

Lisa kommentaar

