Killuke õnne hallis novembripäevas.


Tere!

Sall, mis alustatud 7. novembril, mille jupid said valmis 11.novembril, õnnestus mul kokku õmmelda alles eile (13.11).  Noh, mingi segane matemaatik oli mulle siin mingi jama korraldanud ja segavaid faktoreid oli ka õhtuti. Seega eile õmblustöö ja viimistlus, täna faktid ja pildid.

Lõngaks ikka ja jälle seesama peenike villane.  100g/1400m.

Vardad ikka ja jälle 2,5mm, 3,0mm, 3,5mm ja 5,0mm.

Mustriks Õnnelehekiri salliraamatust.

Väga mõnus kiri on kudumiseks ja tulemus meeldib mulle endale väga.  🙂  Peaasi, et ise rahul olen, eksju!  😀

Salli mõõdud 68 x 204cm.  Kaal 87 grammi.

Nojah ja sõrmuse testi tegin ka….. sest muidu ei ole ju ikka see ÕIGE….

Mahub küll  🙂

Nupud on jätkuvalt 11-aasalised….  millal peenemaid nuppe tegema hakkan või kas üldse kunagi, ei tea…. .   😀  sobivad ju sellised ka!    🙂

 

Ega rohkem midagi polnudki, tuleb aga varrastele tuld anda, sest midagi peab ju laadale näitamiseks kaasa võtta olema.  🙂

Ja järgmisel laupäeval algab tuur pihta.  🙂

 

Nautige hilissügise kargust!   Jõuluni pole ju enam palju jäänud ja siis hakkame kõik rõõmsalt jälle Jaanipäeva ettevalmistusi tegema.    😉

Teie Mina.

 

6 thoughts on “Killuke õnne hallis novembripäevas.

  1. Palju õnne!
    Sallid on Sul muidugi vägavägailusad 🙂 Peaksid leidma ka viisi, kuidas neist asjadest ilupilte teha. Oleks veel ägedam 🙂
    Mul siin mingit toasistumist üldse veel ei toimu. Otse vastupidi – isegi keset töönädalat tegeldakse asjade otsimisega kolmeni öösel 🙂 Tänagi tulin Pärnust ja leidsin hommikul mõned asjad. Seoses ühe üritusega on aga palju tööd na nüüd ma teengi seda siin paar tundi. Seejärel tuleb korterisse minna, pesta, kammida jne ja teise Anxi sünnale minna. Päris hilja õhtul sõidan aga koju (saarele). Homseks miskit väga aktiivset plaanind pole, aga see võib väga lihtsalt juhtuda … Peaks Sulle külla tulema kudumist segama 😉 A ära karda, liiga külm on teil seal mu jaoks 😐 Aga ükskord me näeme nagunii!

    Meeldib

    • Jaah, ma tänan. Muidugi ilupildid oleksid toredad, see aga eeldaks igasuguseid asju ja nendeks asjadeks pole mul praegu aega ega võimalust….
      Mul käsil poolteist üritust….üks üritus on pmst tulemuse andnud, sealt saab asja edasi ajada uuel aastal. Teise üritusega jätkan aktiivsemalt kolmapäeval, siis vaatab, mis edasi….
      Hetkel tegelen ainult “jõulutuuri” ettevalmistamisega. 😀

      Meeldib

  2. Oh, kui kaunis muster see taas on! Siiani pole see mulle jällegi silma hakanud. Tore, et tutvustad meile ikka neid teisi koekirju ka peale nende enamkootavate. 🙂 Jään uusi ootama! Ja edu laatadel! Hoia ikka eestlaste käsitöölipp kõrgel ! 🙂

    Meeldib

    • Aitäh! 🙂 See ju täitsa “vana” kiri – Haapsalu salli raamatust. Eks ma ikka üritan jälge jätta oma “nähtamatust” lõngast kudumisega. 😀

      Meeldib

Lisa kommentaar

