….valget kassi päeval näeb… ;)


Tere jälle!

 

Ma arvan, et tegelikult olete te kõik nüüd märganud ,et mul on tegelikult ka puhkus lõppenud – selle salli valmimiseks läks juba tunduvalt rohkem aega.  Sellest “valgest kassist” pidi saama eelnenud “musta kassi” õde/vend, sest sall oli  tellimus samalt isikult, kes sai “musta kassi”…  Kuna aga tellija näol oli tegemist mu töökaaslasega, siis ka mulle täiesti arusaadavatel põhjustel ta loobus sellest valgest…. või noh, vähemalt hetkel on ta sellest loobunud.   Päris tõde selgub homme.

OK, räägime siis veidi sellest “valgest kassist”  😉

Sall on kootud järjekordselt Reesilt ostetud peenvillasest ( 100% villane, 100g/~1400m), loodusvalgest lõngast.

Tööks kasutatud vardasuurused:  2,5mm; 3,0mm; 3,5mm ja 5,0mm.

Äärepitsi alguse lõin seekord üles suurema vardaga, sest viimasel tundus, et 4,5mm on natuke nagu vähe.  Ja otsus oli õige.

Inimene ikka jätkuvalt õpib kuni elab….  edasi teate juba isegi.  😀

“Kassi” mõõdud 60 x 190 cm.

Järgmiseks tegelen jälle natukene masohhismiga – koon nimelt musta lillelist.  Mis tähendab, et päevavalgust peab maksimaalselt ära kasutama….   Ja homse päevavalguse röövib mult jälle päevatöö ja ülehomse ja reedese…….  seega ruttu vardapuldi taha tagasi..

 

Heippa hei!

Teie, lihtsalt, Mina.

6 thoughts on “….valget kassi päeval näeb… ;)

  1. Vaatasin ja võrdlesin neid kahte kassi ja just äärepitsi ja ei jõudnudki arusaamisele, kas varraste vahetus suurema vastu on ikka õigustatud või mitte… Kaalud nagu ma olen… 😀 Aga seda pean küll nentima, et valge on pitssalli jaoks ikka see õige värv. 🙂
    Igal juhul oled sa tubli ja varsti astud nii mõnegist proffist valmis kootud sallide arvuga mööda! 🙂

    Meeldib

    • Aitäh, sa pole küll kiitusega kitsi… 🙂
      Ee, ma pean nüüd minema postitust üle kontrollima….. ei, äärepits ise on ikka kootud 3mm vardaga. Pitsi silmuste loomiseks kasutasin jämedamat, st, 5mm varrast. Venitamisel igatahes andis tunda, et parem oli. Eelmisel jäi serv kuidagi natuke liiga pingule ja sakid ei tulnud hästi välja…. v

      Proffideni on mul veel mitu vagunit aega. 😀 Aga selles mõttes ühinen sinu arvamusega, et pitssalli jaoks õige värv on valge/loodusvalge. 🙂

      Meeldib

    • Kaalu täpset ei tea, aga umbkaudu 70-80g. See on kootud 100% villasest. Villa-siidi-kashmiirini olen alles jõudnud. Käsilolev must on sellest tulemas ja ühe valge algus ka segulõngast varrastel.

      Meeldib

      • Ehk oskad kašmiirisegu veidi kommenteerida: tahaks sellisest lõngast haapsalu salli teha, aga kurb kogemus ühe siidi-mohääri seguga näitas, et päris igast asjast ka ei saa kududa. Mu lõng nimelt kohe üldse ei veninud ja jäigi äärepits külge õmblemata. Ok, kui ma oleks pitsi ca 2x veel pikema teinud, siis ehk küll.

        Meeldib

      • Ma kahtlustan, et segus mohäär-siid polegi väga midagi, mis veniks…. senimaani ma küll ei julge arvata, et villa (70%), siidi (20%) kashmiiri (10%) segulõng ei kannataks haapsalu salli teha… Õieti öeldes, ma ise hetkel koon ühte. Kahjuks küll alles esimest sellest lõngast, aga kõhklusi küll veel pole. Ehk ka seepärast, et Rees isegi on ju kasutanud seda lõnga oma kudumites. Kuna villasisaldus on piisavalt suur ja teistest üle, julgen loota, et hoiab vormi ka piisavalt hästi.
        Täpsemalt oskan öelda ehk järgmisel nädalal, sest siis peaks eelduste kohaselt töös olev sall valmis olema. 😉

        Meeldib

Lisa kommentaar

