Musta kassi öösel ei näe…. :)


Hei!

Et miks selline pealkiri……?  Noh, tuli meelde kui üritasin olude sunnil õhtul tumehallist sallist mingeidki fotosid välja võluda. 😀

Sall sai valmis pühapäeval ja mul polnud kuhugi kiiret, aga eile arvas tulevane omanik, et ta võtaks selle küll kohe kui ma selle raamile veaks.  🙂

Noh ma siis vedasingi, aga õhtu tuli liiga äkki ja seega sai üritatud veel midagigi pildile püüda…..

Seega Kassitapukiri (järjekordselt, jah ma tean…. aga tuleb veel järgmine ka sama kirjaga…  😀 )

Lõngaks Alevig OÜ-st ostetud Granite Wool….  100g/1400m  Ikka 100% vill.

Eriti “paljuütlev” pilt…. .see nüüd ongi see musta kassi ja öö võrdluse pilt.  😀

Mõõdud 55x195cm

Ja kuna ma hankisin omale lõpuks ka köögikaalu (mille hankimine ei olnudki mingi lapsemäng ja tuli pärast esmakordset ostu sooritamist, kohe teist korda uuesti poodi minna kaalu “ostma”… ei ole lihtne, ei ole lihtne  😀  ), siis sall kaalub tervelt 81 grammi.  🙂

 

 

Aga nüüd, austatud lugejad, pean ma hakkama end tööle vedama……

Ilusat päeva jätku!

Teie, ikka veel pitsisõltuvuses, Mina.

 

 

4 thoughts on “Musta kassi öösel ei näe…. :)

    • Aitäh, Tiina! Ma küll küsin kohe, otse ja omadega, mis selles teistmoodi on? Tegelt ei ole ju. 😛 Võib olla see ajab segadusse, et ma olen pildi teinud n.ö. vastukarva. 😀 😀 😀 Ehk, et lilled kasvavad fotoka suunda…. Äärepitsi vahetan pidevalt küll. 🙂

      Like

      • No nüüd astusin täiega ämbrisse! 😀 See vale ettekujutus tuli vist sellest, et oled kudunud vähem mustrit laiusesse.. Kui kokku saame siis seletan lähemalt. 🙂 Jään uut salli ootama! 🙂

        Like

Lisa kommentaar

