Sunflower ja “Tiina”


Siin minu viimased tööd siiamaani.

Tässä minun viimeiset työt tähän asti

Sunflower by tincanknits

Lõng Merina Extra (100g/1400m), kollane.  Vardad nr. 2,5. Salli mõõdud 104 x 212 cm.

Lanka Merino Extra (100g/1400m), keltainen.  Puikot no 2,5.  Huivin mitat  104 x 212 cm.

 

Teine on “Tiina”, Heili mustritest

Toinen on “Tiina”, Heilin kaavoista.

Lõng Twin (100g/700m), valge. Vardad nr. 2,5. Salli mõõdud 119 x 244 cm.

Lanka Twin (100g/700m), valkoinen.  Puikot no 2,5.  Huivin mitat 119 x 244 cm.

   

Praegu on sallidest paus.  😉  Varrastel Noro Flower Bed lõng, vaatame mis sellest tuleb.  😉 

Nyt on pieni tauko huivista.  😉   Puikoilla on Noro Flower Bed lanka, katsotaan mitä tästä tulee.  😉

Tänan külastamast!

Kiitos käynnistä!

Teie Mina.

Teidän Minä.

4 thoughts on “Sunflower ja “Tiina”

  1. Ma muutun vist juba tüütuks enda kordamisega aga… Paganama ilusad rätid ikka! 🙂 Flower Bed-ist kudumit ootan aga pikisilmi – mul endal täielik ideede kriis sellele lõngale.. Päikest! 🙂

    Meeldib

    • Hahaa, vot selle flowerbediga ma siin maadlengi. Kui seljatükiga pole mingit probleemi (Anna stiili üritan), siis hõlmade passedele värvid klappima saada on katastroof…. Ma südamest loodan, et ma ikka jõuan külgede ühendamiseni enne kui see mässamine mind loobuma sunnib. :/
      Päikest sullegi, kuigi meil täna tundub teda siin üsna palju olevat, loodan, et sinnagi jagub. 🙂

      Meeldib

Lisa kommentaar

