Tagasihoidlik ülestunnistus../Vaatimaton tunnustus…


Natuke lõnga lihtsalt…

Drops Love You 3.  50% alpaca/50%vill  50g=150m.  Väga pehme ja mõnus.  Lõng on taotluslikult ebaühtlane, ja toonivarjunditega.

Punasest ka üks väike näidis:

   Näidise pildid on tehtud juba õhtul, lambivalguses.  Siin on kasutatud välku.  Lõnga erisused ei paista eriti hästi välja….

  See on ilma välguta, lihtsalt lambivalguses tehtud pilt.  Lisaks veel lõngakera…    Siit peaks lõnga eripära isegi paremini näha olema…

Proovika jaoks kasutasin varrast nr.4,5  kuan olen “lõdva randmega” kuduja, siis kardetavasti lõngavööl antud nr.5 varras oleks minu puhul ilmne liialdus.  🙂

Vot selline siis.  Plaani (noh sellist päris-päris kindlat) veel pole.  Aga kududa on seda lõnga ülimõnus ning erinevalt alpacast, ei ole ta nii metsikult karvane…  Mitte, et alpaca nüüd ületamatult karvane oleks, sest mohääriga võrreldes on alpaka karvasus lausa lapsemäng, aga siiski….vahe on märgatav ka täna esitletava ja alpaka vahel.  🙂

 

Ühesõnaga, kui ma olen oma hetke hullusega kokkuleppele saanud ja mingeid tulemusi juba näha hakkab olema, siis leian ka sellele lõngale kindla projekti… praegusel hetkel omale midagi eriti heast lõngast kududa oleks ilmselge raiskamine.  :/

Niipalju siis tänaseks…..  🙂

Teie, lõngahoolikust, Mina.  🙂

**************************************

Tänään puhutaan vaan langasta. Tämä on  Drops Love You No 3. (katso kuvaat ylhällä 😉 )  Uusi ja ihana. Päätin laittaa tähän pienen näytteen punaisesta langasta. Tässä langassa on pieni sävyn ero.  Lisäksi on erilainen paksuus. Nämä kaikki ominaisuudet tekee tästä erityiseen ihanan, ainakin minun mielestäni. 🙂
Terveisin, Minä.  🙂

 

6 thoughts on “Tagasihoidlik ülestunnistus../Vaatimaton tunnustus…

  1. Seekord on võõras keeles vähem sõnu. Ma googlet seekord appi ei võta. Hoopis võtan oma pehme kodulooma sülle 🙂 Drops Love You kõlab suht veidralt 😀

    Meeldib

    • No ma kardan, et ma ikka otsin talle mingi rakenduse, sest see valge ja sinise kooslus on armas….Ise mõtlen tasakesi, et ehk lõpuks ometi teeks poisile midagi… 🙂

      Meeldib

Lisa kommentaar

