Abi oleks tarvis! :D


Nii, ma olen jälle siin.  Möödunud pole isegi 24 tundi veel . 😀

Aga põhjus on ka: nimelt tuleb teha nüüd avalik postitus teemal “liiga palju lõnga” .

Täna sain ma oma viimase tellimuse kätte ja nüüd teema nii, et selleks aastaks on lõpp.  Kunagi peaks ikka need lõngad “valmis” ka kuduma ju lõppude lõpuks.

 

Kõige esimesena jõudis novembris kohale Drops’i Alpaca (vesihall).

Mõne aja pärast saabusid vardad.

Ja täna tulid minu juurde punasekirjud Drops Alpacad ja Noro FlowerBed.  🙂   Noro on keritud kolme kerakesse…..    Eks ole armas ju!?  🙂  

 

Vot, ja nüüd kribinal-krabinal ideesid teostama…..

 

Teie, natukene lõnga varunud, Mina.

2 thoughts on “Abi oleks tarvis! :D

  1. Kas sa ise ka seda usud??? Aasta lõpuni on veel niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii palju aega ja lõngu on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ilusaid …

    Like

    • Ma sunnin end uskuma. 😀 Ma ei peida isegi olemasolevaid lõngu silma alt ära, siis ehk suudan kainet mõistust säilitada. Viimasena olen tellinud natuke riideid ja natuke raamatuid… noh et lõngade jaoks ei jaguks. 😛
      Aga päriselt ka, ma peaksin 3 plaanisolevat kampsi moodi asja valmis kuduma, enne ei luba endale mingit lisa kokku kahmida.

      Like

Lisa kommentaar

