Põhimõtteliselt: tehtud, eksole! ;)


Hei!

Pikka juttu ei tule  (naerukoht, mõtleb mõni nagunii ja võib olla on tal õigus)  😀

Kuna pomo T ise täitsa hooopi teise jutu sees tundis huvi “virolaise” kohta, kellest ma suvel rääkisin, ei lasknud ma seda endale 2 korda öelda….  Nädalakene sebimist ja nüüd võib öelda: tehtud. Siis “keksisid” pomo T ja bomo H idee, et kuna meie kohalikud virolaiset lähevad neljapäeva õhtul Eesti, saaks tulevane kolleeg nendega ju koj utagasi ka. Seega helistasime ja kirjutasime ning kui ma esmaspäeval pomo T-le läksin teatvustama ,et kolmapäeval on tal võimalus inimesega ise, näost-näkku suhelda, vaatas ta mind hämmeldunudlt ja justkui uskumatusest küsis ettevaatlikult: Ah etta siis ikka tulebki, jah?  😀  Veider.  Ilmselt kahtles ta minus või tulevases töötajas????  Pagan seda teab.  😀

Igatahes kolmapäeval ja neljapäeval oli kõigil au meie uue kolleegiga tutvuda.  🙂   Emotsioone oli kuhjaga, T.N sai omale isikliku alluva tervelt pooleteiseks päevaks.  Ja “alluv” oli kõigega väga rahul.
Nii et lokakuust meie hõredad read täienevad.  🙂

 

Käsitöö lonkab kõiki jalgu…..ei oska isegi öelda, miks, aga msikipärast on pidur peal.  Seega lubama ei hakka midagi….siis kui lõpuks on midagi näidata, näitan

Seniks “kuulmiseni”.

Teie “kudumasenduses” Mina..

 

p.s. tuli ju lühike postitus.  😉

2 thoughts on “Põhimõtteliselt: tehtud, eksole! ;)

  1. Uskumatult lühike jah :))) Aga mul on siiralt hea meel, et see armas inimene teile sinna tööle sai! Kui ma ei eksi siis on ta meile ju ühine tuttav? 🙂 Jõudu ja jaksu Sulle, et ka käsipiduri lahti laseksid! :))

    Like

    • Jaah, jutt ikka meie ühisest tuttavast… Kui netis tekkinud tutvust võib üldse niimoodi defineerida. 😀 Igatahes soomlased vaatavad mind natuke kentsakalt kui nende küsimise peale selgitan, mil moel meie tutvus alguse on saanud….veider. 😀 Minu jaoks on see ju täitsa ok. JA üldse, see minu hullus on mulle väga palju (esialgu küll enamus “neti-“)tuttavaid juurde toonud, nii et e isaa öelda ,et foorumis kõõlumine o ntotaalselt kasutu tegevus. 😉

      Like

Lisa kommentaar

