Pikale veninud “Jogurtitegu” ja niisama juttu.


Tere!

Noh, mõtlesin, et räägin kõik ausalt ära.  😀  Nimelt alustasin ma suurest hasardist mai lõpus Berry Yogurt Shawl’iga

Põhjus proosaline – Ravelry’s hulkumine võib kahjustada teie tervist.  😀  😀  Seal ma selle otsa komistasin.  Ja käsil oli KAL’ile regamine.  Loomulikult oli mul ju vaja end kirja panna.  😀

Hoolimata mustri autori “karmidest” nõuetest (lõnga suhtes ja lõpptulemuse mõõtude suhtes), nägin vaimusilmas salli Raasiku punasest, värvivahetusega lõngast..  Kasvõi kahekordsest.  Nii ma siis pihta hakkasingi.  Sallis on kolme sorti erinevaid mustreid ja kõigis on natuke erilaadsed nupud.   (siit näeb natuke mustriolemust)

Kaks esimest osa korduvad vastavalt soovitud salli suurusele M=7 kordust ja L=10 kordust.  Loomulikult võtsin ma käsile suurema numbri.  Ja kudusin kuni viimase, kolmandat sorti mustrini….siis jõudsin tõdemuseni, et see lõng ikka ei lähe mitte ja võlusin kõik lõnga tagasi kerasse. 😀

Kulutanud olin kudumiseks terve nädala vabad hetked (töönädal oli).

Uuele katsele läksin siis  7. juunil Aade 8/1 lõngaga, mille värvitoonideks roosa ja valge.

Nooh, nimele sobivalt (marjajogurt) väga asjakohane värv ju.  Kuna kahtlusi ja kõhklusi oli palju, alustasin seekord ideega, et teen väiksema suuruse….  7 korduse järel vaatasin: taskurätti ma ju ka ei taha.  😀    Ja siin juhtus jama – nimelt saabus üks lõngatellimus.  Ja kuna pikemat aega sügeles eelmises postituses näidatud idee ja nurka see “marjajogurt” seisma jäigi.  Lisaks oli mustristki juba küllastus saanud. 

Uuest võtsin kätte nüüd kui punane üllitis valmis sai.  Natuke “kohustusliku” tööna tundus juba, aga allaandmine ei ole ilus, eksole.  😉    Nüüd õnnestus see siis teisipäeva (17. juuli)  hilisõhtul varrastelt maha saada.  Kolmapäeval võtsin end kokku ja sikutasin raamile ja kiitsin ennast.  😀   Täna olin tubli ja tegin piltegi.

Et siis mõõdud 102 ülalt alla ja 204 tiivasirutus.  Sentimeetrites. 🙂  Varras oli nagu ikka nr.3  See lõng sai kõik otsa, natuke olin sunnitud veel ühevärvilist roosat, mida oli varasemast alles, serva installima, . Värvitoon on täpselt sama, mis värvivahetuse tumedam roosagi. 🙂  Seega lõpp hea, kõik hea, eksole.  😉

Järgmised “projektid” on:  üks poolik, üks väga algstaadiumis ja üks tuleb varrastele ilmselt täna hetk pärast keskkööd või homme hommikul.  Järjekorras olevatest ma ei viitsi isegi rääkida.  😀

******************************

Kuna täna oli selline suvepäev vahelduseks koledatele vihmastele sügispäevadele, mis viimase nädala on meile seltsi pakkunud, pakkisime H-ga endid ennelõunal kokku ja läksime tema koju.  “Mõned” ruutmeetrid muru sai niidetud.  😀  Soojenduseks veerand tundi ja siis pärast lõunasööki ühtejutti 1,5 tundi.  Korda ta tuli igatahes. 😉   Kahe masinaga, üks murutraktoriga ja teine väikese niidukiga.  Küll seda muru seal jätkub.  😀   Mõnus oli, tegelt ka.  Korteri-inimesele on isegi muruniitmine meelelahutus, eksole.  😀   Ainukesed häirivad asjaolud olid näljased parmud.  Aga ma tapsin kõik, kes minust tükki tahtsid.  😀

Sain tööhindeks koolihindamise järgi “10”  😀

 

Mõtted said nüüd otsa.  Kõvaketas kiilus kinni, lihtsalt poolelt sõnalt.  Hmmm

Aga siiski kirjutamine emakeeles on mulle palju lihtsam kui rääkimine.  :O

OK, ma jään nüüd vait, sest midagi eriti tarka ei tule rohkem pähe.  🙂

 

Esimene puhkuse nädal saab kohe läbi – 4 nädalat on ikka solvavalt vähe.  😦

Tsau-plau, teie “ise-ka-ei-tea-milline” Mina.  😀

6 thoughts on “Pikale veninud “Jogurtitegu” ja niisama juttu.

  1. Oled läbi raskuste imeilusa rätini jõudnud! 🙂 Raasiku lõngal on minu jaoks üks miinus ja üks pluss. Miinuseks on selle lõnga karedus ja suureks plussiks imeilusad värvijooksud! Igatahes oled SUURE ja ilusa räti valmis saanud! 🙂 Kaunist päikselist puhkust Sulle! 🙂

    Like

    • Jaa, selle Raasiku lõnga karedus ei olegi asi, mis mind häiriks niivõrd (rätikute puhul ei mängi see nii suurt rolli ka), hullem on minu jaoks see 68/1 kudumine, sest see on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii keerdus kui üks lõng veel olla saab. Aga värvide koha pealt..õigust räägid. Effektne on kuidas kood ja ei saagi nagu aru, et need värvid midagi erilist oleks, aga pärast pesu, laiali tõmmates, tuleb alles õige ilu välja.
      Ma ikka elu eest punnitan siisn, et päike ka mind vaatamas käiks. 😀 Loodetavasti sinu päikese-soovid aitavad kaasa. Tänud!

      Like

    • Tegelikult tuleb ikka üsna tasakesi, võrreldes kevadise ajaga. 😉 Neid on lihtsalt mõnus kududa ja ilusat asja nähes, tahaks ju ise ka teha. 🙂

      Like

  2. Täitsa arvestatav tulemus:))) Sihuke roosamanna.
    Tegelikult ootan juba, millal siiapoole lahte kulged. Kuigi kohtumiseks vist aega ei jäägi. Loota ju ikka võib, eks.

    Like

    • 🙂 Tänud!
      Kulgemiseks läheb 1 v 2 aug. Tagasi tahaks juba kulgeda 6 v 8 aug. Aga sa säti end kuhugi trajektoorile ette. 😀 Tallinn- viljandi trassile või sisi Viljandi _Jõgeva trassile.. 😀 Ma pole ikka vee lkindlat plaani teninud, aga väga tahaks Haapsallu pitispäevale minna…. lihtsalt neetult palju sõitmist tuleb, kui lapsi vaja laiali vedada ja pärast jälle kokku korjata ….. Mul vee laega nädalapäevad mõtiskleda. Tahaks H ka Haapsallu vedada, muidu istume seal Jõgevamaal…igav hakkab ju. 😀

      Like

Lisa kommentaar

