Südamed, puhkus ja ….suvi?


Tervitused, üle pika aja!

Ma olen tõeliselt “laisk” olnud.  “Laiskuse” tulemuseks oli “tekk”.

(pilt on natukene udune, aga kuan “fotograafidega” ja vaba ruumiga on kitsas käes, siis loodan andestusele.  🙂 )

Ehk siis sall, mille mõõdud on: tiivasirutus 2,34.  Ja ülalt alla 1,18.  🙂  Ja palju südameid.

  Pildile klikkides näeb suuremalt, eksole.  😉    See pilt annab aimu õigest värvitoonist.  Professionaalsest kretinismist tingituna nimetan seda lipu-punaseks.  🙂  Igatahes PUNANE, mis punane.  Kuna ma arvasin, et südamed ja punane käivad koos (ei teagi, kust selline veider mõte pärineb), siis pidi just see sall tulema sellest lõngast.  Lõngaks Twin (100g=700m; 100%meriinovill), pärineb Wool & Woollen’i lõngapoest.  Lõngakulu jai kuhugi 150 ja 200g vahele.  Ülesloomiseks kasutasin lõnga kahekordselt ja varras oli nr. 5,5, ülejäänud sall läks vardaga nr. 3. 

Üldiselt alustasin ma esimest korda juuni keskel.  Kudusin nuppudeni ära ja siis avastasin, et raamatus on asi minu vaatenurgast natuke vastuoluline ja siis harutasin üles ning alustasin uuesti 18.juunil.  (vahemärkuseks, et salli on seekord alustatud kõige pkemast küljest ehk “alumisest” servast ehk äärepitsist. ) 

Nupulise südamete kudumise ajal oli mul küll vahepeal tunne, et ma saan selle alles jõuludeks valmis, aga pärast nuppe kulus vaid mõni tunnike salli lõpetamiseks.  Ühesõnaga kõige selle “suvise” ja töise aja kõrvalt sain ma salli varrastelt maha 9. juulil.  🙂   10. juulil raamile ja täna leidis sall uue omaniku.  🙂  Pruukis mul see ainult laiali laotada kui läinud ta oligi.  🙂  Seega kindlasti tuleb üks veel, aga sel juhul veinipunane ja peenemast lõngast, peenema vardaga, seega õhulisem.  🙂

Muster on pärit Haapsalu rätiraamatust.  Kardetavasti seni ühes teatud “hullude”foorumis kõige populaarsem rätt sellest raamatust.  🙂  Ja mu meelest on ka põhjust, eksole.

***************

Sealsamas teatud foorumis õnnestus mul endale kududa auhind – 200g Haapsalu salli lõnga, sest esimese poolaasta sisse mahtus mul 3 valminud Haapsalu salli.  Jalg oli ju kipsis.  Jälle meenub vana hea ütlus, et pole halba ilma heata, eksole.  Loodetavasti saan oma kallikesed lõngatokid järgmise nädala alguses kätte.  Seni tuleks ära lõpetada vahepeal “külmas” olnud Berry Yogurt Shawl.  Palju pole enam jäänud.  🙂

************************

Puhkus algas…..  eile oli viimane tööpäev.  🙂  Noh, kallid töökaaslased on väga armastusväärsed ja soovivad ikka parimat – “jaah, ilm on vihmane, aga kui mina jään puhkama, siis tuleb suvi”.  😀  Loodetavasti kõik see 4 nädalat nii ei lähe.   Eile oli puhkuse avapauk: läksime üritusele nimega Herkkujen yö.

Põhimõte selline, et ümberkaudsetes 5 (või oli 6, ei mäleta 😀 ) külas on n.ö. vabaõhu toitlustuskohad.  Igas kohas erinevad road siis.  Käisime metssiga uurimas.  😀  Lisaks pakuti veel ülepannikooke maasikamoosiga.

Kuna ilm oli nagu oli, siis me tuurile ei läinud.  Natuke stressirohke tööpäev oli ka olnud ja otsustasime koju minna, põigates reedeõhtusele “kaljale” veel “naabrite” juurde (kohalik, kolme-sammu-kaugusel pubi) See viimane otsus maksis kurjalt kätte, sest sattusime seal vastamisis hull-aktiivse töökaaslasega, kes seisis 9-kohalise takso kõrval ja kamandas meid autot parkima ja taksosse istuma.  Üritasime küll, aga lõpuks andsime alla ja läksime vooluga kaasa.

Maandusime ~10km kaugusel kodust pubis, kus oli karaokeõhtu.  Oli, mis oli, aga õhtu/öö oli superlahe. Väga palju positiivset tagasisidet keeleoskuse kohta. Aga mis sa ikak oskad tahta kui ma väljaspool kodu ainult soomlastega ega veedangi:D  Palju uusi tuttavaid (aeg-ajalt esineb probleeme tuvastamisega, kust pagan ma seda tunnen või tema mind)  Lisaks kõigele olin tark ja hoidsin “madalat profiili”, et täna maoloputusest pääseda.  😀  (Eelmisel pühapäeval sain nimelt õppetunni, mis juhtub vedelikupuuuduse ja alkoholi koostoimel, vhuiii)

Ühesõnaga, puhkus algas natukene rajumasti kui olime plaaninud.

Täna üritasin minna turule, kuna 1 klient pidi oma tavaarile järele tulema, aga vihm rikkus kõik.  😦  Meil sajab siis kuidagi kummaliselt – keegi nagu lülitaks vihma sisse-välja.  Plõks – kallab kui ämbrist, plõks – päike sirab.  Ja nii kõik viimane ….nädal (vist).  Ma igatahes sügavalt loodan, et see 4 nädalat nii ei kesta.  EI RÄÄGI SEITSMEVENNAPÄEVAST!!!  Tegelikult tol päeval ei olnudki vihmane, aga ilmselt siinkohal see vanarahvatarkus on devalveerunud.  😀

Siis tegime väikese shopingutiiru poistega täna.  Suurem sai omale t-särke…ja püksid (täitsa viisakad dressid), väiksem ka üht-koma-teist.  (ääremärkuseks tuleb lisada, et ma ei salli juba ammu Lightening McQuee’i ja Angry Birds’e  😦 )   Ise sain kah paar asja.  😀  Muus osas tunnistan ausalt üles, et täna on leeeebbbooooo!!! kududa viitsin küll, aga muud suurt ei midagi.  Homme peaks asjalikumaks hakkama.  Ja tegelikult ootab hetkel 2 valmis salli venitust/viimistlust ja kohe-kohe valmiv sinna otsa veel.

Esmaspäevalon natuke põhjust tähistamiseks, H tellis mu lemmikkooki töökaaslase (nüüdseks küll vist juba endise töökaaslase 😦 ) emalt.

Teisipäeval tuleb ämmakt-le külla minna.  Loodetavasti leian seal mingi võimaluse kasulikuks osutuda – seni on kuidagi nii juhtunud, et käime vaid söömas ja jutustamas.

Lähen nüüd kööki lillkapsast ja juustu praadima.  🙂

Aga hea küll.  KUI NÜÜD PUHKUSE AJAL TÕESTI PEAKS MIDAGI JUHTUMA (mis ei ole väga tõenäoline), SIIS KIRJUTAN JÄLLE!   😀  😀 😀

Seniks olge mõnusad ja üritage suvest kõike võtta!!!

Teie, heitlikus ilmas puhkav Mina.  😀

P.S. Täna 21 aastat tagasi sain ma esimest korda emaks.  🙂   Õnnitlused edastasin lõunapaiku Põrgupõhjale.  🙂  Ma ei ole vana, ausalt ka!!!  😀

6 thoughts on “Südamed, puhkus ja ….suvi?

  1. Toredat puhkust sulle!
    Ja absoluutselt megalt ilus sall!!! Twin ongi veidi jäme, seepärast on suur. Veinipunast jään huviga ootama.
    Ja loomulikult – palju õnne, emme:)))

    Meeldib

    • Aitäh! Mulle endale ka meeldis (kuigi megasuur). Oleks ehk isetgi teist kauem tahtnud kodus pidada ja silitada, aga võimalsut ei saanud ka käest lasta ju. 🙂

      Meeldib

    • Aitäh, aitäh, aitäh! Ma ju ainult leidsin aega kudumiseks. 🙂 Päevakangelane on ka kindlasti tänulik. 🙂 Puhkus on suures osas ilmselt enda teha…loodetavasti. 😉

      Meeldib

Lisa kommentaar

