Mõned lubatud vormistused siis. :) ehk No-liferi pihtimus. :D


Hei!

Ütlen kohe tõsiselt ära ,et kirjutada polegi nagu midagi….. või noh, postituse eesmärk on kõigile huvilistele pilte näidata.  🙂

Siit tulevad nüüd siis viimistletud “kipsjala” tööd.  🙂  Järjekord on random.

Roheline Haapsalu salli lõngast kootud “Haapsalu sall” Mõõdud 79 x 160cm      Mustriks on lehekiri Haapsalu räti raamatust.  Varras põhiosal nr. 3 ja  äärepitsil 4. 

Järgmiseks valge “Haapsalu sall”     Kootud jällegi Haapsalu salli lõngast.  Mustriks Silvia kiri2 Haapsalu salli raamatust.     Põhiosa varras 2,5, äärepits 3,5 ja äärepitsi serv 5,5. Aega kulus nädal.  🙂    Mõõdud 66 x 178cm

Siis veel selline sinine “Haapsalu sall”    Lõngaks hoopiski Elegance (50g/1400m) Kududa oli mõnus, aga tulemus tekitas pettumuse. Kuna lõnga koostisest sõltuvalt ei hoia see sall nii hästi vormi kui mu harjumuspärased villased.    Varras põhiosal 2,5; äärepitsil kasutasin 5,5 ja 3,5 vardaid.  Muster on Kellukesekiri Haapsalu räti raamatust.  ÄÄrepitsidega maadlesin oma lollusest mitu ringi ja lisaks tuli veel keskosale vahepeal jupp juurde kududa.     Mõõtudeks tuli 80 x 210cm

Elegance minu jaoks sallilõngade listist maas.

Must “Linda” (Hayley diasin) sai ka tehtud.     Lõngaks Aade 8/1, varras nr 3 ja kududa oli megamõnus.    Mustast häid pilte loomulikult ei saa, aga ehk midagigi..  Mõõdud 103 x 225cm

Veel kudusin “Fragaria”    

Lõngaks roosa Haapsalu salli lõng, varras nr 2,5 (ma olen selle paari kuuga väga edukalt õppinud liiga pennikeste varrastega kuduma.  😀 )     Mõnus kudumine ,mõõtudeks tuli 91 x 182cm

Aade Pink-Beige 8/1 lõngast tekitasin salli nimega Covington     Alguses oli tõesti üks hetk kui ma napilt oleks selle nurka visanud, aga kangekaelsus ei lubanud ja pärast esimest mustriosa läks loogilisemaks.  🙂     Kootud vardaga nr. 3 ja mõõtudeks tuli 93 x 200cm

Ja siis last, but not least, oli mul käsil selline asi:  *Poesie*  Juba enne kõiki teisi teemas olevaid töid sai alustatud.  Aga kuna muster ei sobinud väga hästi “segavate” asjaolude juures kudumiseks, tekkis kusagile apsakas ja jäigi vedelema.  Siinse hunniku vahele kudusin ma ta lõpuks valmis.  Aga viimistlust ikka veel pole.  😦  Mingid nüansid ei meeldi mulle, lisaks loomulikult veel see, et tõenäoliselt ei anna seda “raamida”, mis omakorda tähendab seda, et mul tuleb välja otsida puslematt ja leida sellele piisavalt vaba põrandapinda.  😦

Ja kui ma selle Poesie lõpuks kaelast ära sain, võtsin kätte ja hakkasin hoopis aretama. Valmis sai selline Nimetu sall.    Lõngaks Fabel’i Pink Mist (kuna tegemist “proovilapiga”, kulutasin 2 tokki, tuli selline kaelasall, aga saab ka suuremat teha. ). Varras nr. 3.  Abiks kaust A4 ja harilik pliiats.  😀      Kaelasalli mõõdud 65 x 154cm 

Praeguseks on lõppjärgus Orieli kirjaga vest tüdrukule.  Õigemini, kootud, aga tuleks leida keegi, kes heegeldaks servad ja teeks paelad.  Lõngaks sai kasutatud Elegance tumepunast 100g/700m (tegelt tokk/pool on 50g/700m).  Varras nr.3. Väike mustrinäide ka     Kudumiseks kulus paar päeva üle nädala.

Hetkel käsil Twin-lõngast (100g/700m, 100%meriinovill) Lavandula  Lõng on nii mõnus, et sall koob ennast ise.  Muster ei ole ka raketiteadus.

Kardetavasti saab sellest lõngast minu lemmik sallilõng.  Aade lõngadega on suhe viletsaks läinud.  Varem lihtsalt ei teadnud, ei saanud paremat tahta, nüüd ei taha enam Aadest väga midagi kududa.   Mõned järelejäänud varud tuleb ilmselt ikka kunagi ära kasutada, aga eks näis.

Järjekorras ootab Orieli pitspluus (link eespool Orieli all olemas)  Fiberspates Scrumptios Lace Cherry’st. 

Loodetavasti ma ikka ühel päeval jõuan ka selleni.

Vot nii.

Selleks korraks kõik.  Kuna homsest olen ma jälle tööinimene, siis toodangu valmimise tempo muutub aeglasemaks, eksole.  😛

Tänan tähelepanu eest!

Teie kudusõltlane, Mina.

One thought on “Mõned lubatud vormistused siis. :) ehk No-liferi pihtimus. :D

  1. Uskumatu kogus ilusat pitsi!!! Lihtsalt imeilusad!!!
    Teades kui ilus on Fiberspates Cherry, jään pikisilmi ootama valmis Orieli… 🙂 Jõudu, jaksu ja ilusat kevade jätku!

    Meeldib

Lisa kommentaar

