Silvia valmis. :)


Hei!

Minu Silvia kirjaga Haapsalu sall sai täna valmis.  Paraadpilte loomulikult ei ole teatud põhjustel.  Neid saab umbes kuu aja pärast.

Hoolimata sellest nupuhunnikust, mis korraks tundus hirmutav, oli see väga mõnus ja kiiresti edenev kudumine.  🙂

Kuna lõngakriis hiilis ukse taga, siis äärepits tuli kõige lihtsam.  Ja hea oli, et ma ei hakanud mingeid “trikke” tegema, sest lõnga jäi küll järele, aga armetult vähe.  🙂

Natuke pilte siis:

Pitsi õmblesin külge kui keegi kahtleb.  😀

    Õmblemises tunnen, et oleks veel areneda maa ja ilm, aga küll ma jõuan, eksole.  Hetkel on peene sallilõnga (loe: lõnga, mis sobiks Haapsalu salli kudumiseks/õmblemiseks) otsas, seega kohe praegu ei saa rohkem harjutada.  😀

Ja sellised poolpidused pildid siis ka:

   Natuke siitpoolt:  

Raamituna saab see asi kindlasti kordi normaalsem väljanägema.  🙂

Hetkel tundub kõige vastumeelsem nurkade kokkuõmblemine ja lõngade peitmine.  Aga õnneks on see kõige lühem etapp.

Lõnga kulus ligi 100g.  Põhiosa varras oli nr.2,5 Äärepitsi kudusin vardaga 3,5.   Õmblesin nõelaga.  😀

Rohkem poelgi täna midagi rääkida…..

Kipsist on siiiiibeeeerrrrrrr…..  7.mail saan lahti….siis olen ilma kipsita invaliid mõned nädalad.  :S

 

Aga noh, see-eest saab kududa, nii et süda paha, eksole.  😀

 

Teie Mina.

 

4 thoughts on “Silvia valmis. :)

    • Nupud on 9-kordsed. Praegu olen natuke kurb, sest mõnusat ja õiget sallilõnga ei ole, seega järjekordset Haapsalli tegema hakata ei saa kuigi näpud sügelevad. Tuleb natuke kannatust varuda ja miskit muud lõnga realiseerida kolmnurksel või miskil muul kujul. 🙂

      Like

    • Issver, ma hakkan sind lausa armastama juba. 😀 😀 😀 Ja omateada mul ei tohiks olla selliseid kalduvusi. Hmmm 😀 😀 😀
      Aga vestleme sel teema teistes kanalites. 😉

      Like

Lisa kommentaar

