Tegemistest…


Hei!

Mõtlesin, et tiputan siia mõned pildid oma tegemistest, sest muidu arvate, et ma lihtsalt laisklen.  😀

Et siis jaanuaris alustatud Haapsalu sall sai eile õnnelikult valmis.  Lõpp-viimistlust saab teha siis kui ma jälle kahejalgne olen.  Ma tõesti ei viitsi kellelegi seda hiina keelt (loe: raamimist) õpetama hakata.  😀

Nii et siis, salli äärepitsid läksid seekord üllatavalt kiiresti – isegi nädalat ei läinud…..netitamise ja muude tegemistega kokku 2 ja pool päeva ainult.  😀

Ja siis tul isee koht, mida ma kõige rohkem kartsin: pitsi külge õmblemine:

Nagu te võib olla mäletate, õmblesin ma viimati pitsi sallile Aade 8/1 lõngaga ja pidin end põrsaks vihastama.  Sellest ka hirm.  Aga seekord avastasin, et Haapsalu sallilõng on tõesti suurepärane, vähemalt pitsi õmblemiseks.  Kududa on hea kui suudad tuvastada lõngale ja valitud mustrile hästi!!! sobiva varda suuruse.

Ühesõnaga, see lõng kannatab ka mitu korda õmbluse harutamist… Loomulikult pidin ma seda katsetama, sest esimese hooga õmblesin pitsi üldse pahupidi külge  😀  😀  😀  …noh õnneks märkasin kui olin pikale küljele installeerinud alles 1/3  ulatuses pitsi.  Noja, siis paar korda esimese pitsi harutamist, sest klappida ei tahtnud.

Oli, mis oli, aga külge ta sai.  🙂   Enne nurkade õmblemist jõudsin juba uue peale hammast ihuma hakata, aga siis tuli mõistus koju ja tegin need viimased nõelapisted ka ära. 😉

Selliseid “natukeütlevaid” pilte ka

Venitasin ta natuke nõeltega diivaniseljatoele laiali, et mingit aimu saada.  🙂

Vot nii. Ilupildid tulevad TULEVIKUS!!!  🙂

Lisaks kõigele sellele õppisin ma eile väga sügavalt iseennast tundma…läbi käsitöö.  😀  MA OLEN MASOHHIST!!!!

Pärast eelmainitud Haapsalu salli kudumist, millele ma olen vahelduva eduga pühendanud veidi üle 3 kuu, panin ma eile uue Haapsalu salli varrastele!!!

Ei ole ju normaalne!

Masohhism süvenenud kujul.

Kirjaks sai valitud Silvia kiri 2 Haapsalu salliraamatust ja algus näeb välja selline….     Varras seekord 2,5 ja lõngaks ikka Haapsalu sallilõng.  Värviks valge.  🙂

Tõenäoliselt, kui mu masohhism veelgi süveneb, pean ma seda lõnga juurde hankima.

Ja selline näeb välja masohhisti “töölaud”      😀  😀  😀

Ma pmst elangi diivanil…päeval, sest jalga pole kuhugi mujale nii mõnusalt võimalik üles tõsta.  Ja öösel elan voodi tasapinnal….

Tööle naasmine saab piinarikas olema.  😀  Seal tuleb ju mitmeid tunde vertikaalasendis veeta.  😀  😀  😀

Oma kolmnurksetest, viimasel ajal valminutest (praegu on neid 3) , teen ka ilmselt sellised “poolpidused pildid mingil päeval ja siis tiputan teilegi natuke vaatamiseks. 😉

Sest alles maikuu lõpus võib saabuda see õnnis aeg kui ma tõesti olengi piisavalt normaalses konditsioonis sallide raamimiseks.  😦

Okitoki, selleks korraks.

Ma oma muid segaseid mõtteid ei hakka siia laiali laotama – öö ka hiline juba. 😀   Mine tea, mis segase peaga kokku kirjutan.  😀  😀

Jätkuvalt teie, masohhistist Mina.

2 thoughts on “Tegemistest…

  1. See uus on ikka Silvia kiri. 😉
    Aga valmis sall on aus ja ilus, ning müts maha pitsi külgeõmblemise pärast.
    (Ma nokitsen hetkel oma esimese Haapsalu salli kallal ja mida pikemaks sall kasvab, seda enam süveneb minus hirm äärepitsi ees.)

    Like

    • Oi, aitäh! Ma olen ikka täitsa tuha-juhan. Lähen parandan postis ka ära. 🙂
      Aga sa ära karda seda äärepitsi õmblemist. Kui on hea lõng, saab mitu korda uuesti õmmelda ka…noh kui tundub, et saaks paremini. Paar korda kardad, siis läheb hirm üle. Ma sain igatahes selle rohelisega nüüd küll oma hirmu vabaks. 🙂

      Like

Lisa kommentaar

