Vang omas kodus……


Tere jälle!

Et siis miks ma olen vang  …..

Mul oli vaja laupäeval siirduda apteeki.  Sest reedel käisin poes küll, aga apteeki ei läinud.  Nii ma siis pool 1 päeval apteeki mienma hakkasingi… lisaks veel prügikott näpus, et see õigesse kohta toimetada.

Pärast 13. trepiastet üritasin ma mingil põhjusel viimaseid kahte vältida…võimakaheitea…. Pea pulki täis, jalgade ette ei vaadanud ja nii ma ennast trepimademelt leidsingi…  Kuuuuurrrrrrrrrraaaaadiiiiiiii valus oli.  Silmist lõi sädemeid ja paremal jalal oli kole valus.  Ohkisin seal siis oma 5 minutit ja üritasin välja mõelda, kas üritada ikkagi minna või roomata tuppa tagasi.  Aga vaja oli ju minna. Nii ma siis kooberdasin…tibusammudega?  Või olid need teosammud, ma ei tea..  Igatahes prügikasti juures ja apteegis käimiseks, mis muidu võtaks nii umbes 10-15 minutit väga maksimaalselt, kulus mul üle poole tunni.

Hüppeliiges muutus ilusasti kolm korda jämedamaks kui tarvis oleks.  Ja astudes miskit “krudises” jalas.  :S

Laupäeva õhtul tuli “turvamees” ja see oli veendunud, et pühapäeval tuleb arstile minna.  Läksimegi…aga ega me seal suurt targemaks ei saanud, sest röntgen ei tööta ju pühapäeval.  Sain vaid küünarkepid ja jalale miski liimisideme. Lisaks jutu, et esmaspäeval tuleb tagasi tulal ja pilt teha…võimalus, et midagi katki on, on 50-50.

Nojah, läskime siis esmaspäeval uuele ringile ja see ring lõppes juba Tampere haiglas kipsilaual.  Sääre pindluu pooleks ja hüppeliigeses ka miskit katki. 😦

Nüüd olen siis vähemalt kuuks ajaks omas kodus vang.  Kuna õue minekuks tuleb läbida 2 15-astmelist treppi, siis ei hakka isegi üritama.

Eilse päeva järel oli õhtuks küll tunne nagu oleksin 12 tundi heinapalle loopinud – kõik kohad valutasid, kõige vähem haige jalg.  :S

Vot sellised “toredad” lood.  Nii et võiks loota, et maikuus mingil ajal saan normaalseks jälle.

Kudumiseks on nüüd aega liigagi palju käes, aga viimistlemine ilmselt jääb kuhugi tumedasse tulevikku.

Fotosüüdistus ka:   Valida oli veel punase, musta ja lilla vahel, ma võtsin sinise.  🙂

OK, seks korraks kõik.

Teie koba Mina.

One thought on “Vang omas kodus……

Lisa kommentaar

