Asendustegevus. :D


Kuna kuduisu on selline väga tagasihoidlik, siis selle asemele kipub tekkima hoopis küpsetamise isu….

Loomulikult on see väga paheline isu, sest keegi peab need küpsetatud asjad ka ära sööma…  😦

Aga mõnel päeval/õhtul kohe vägisi kisub köögi poole.  😦

 

Nii eilegi.  Plaan oli teha viineripirukaid, noh, ja kuna külmikus seisis ka tükk juustu juba üsna kaua ja kurvalt, siis halastasin sellele ka ja riivisin peeneks, et pirukasse pista.

Tulemus:

Pildilt puudub 5 pirukat, mis ei suutnud lihtsalt pilditegemiseni vastu pidada…  😀

Ja nagu minuga alati kipub minema, jäi ka seekord osa materjali väheseks ja osa üle.  Õnneks jäi üle taigent ja juustu.  Uhh, hästi läks.  😀

Seega sai veel natuke “nuputatud”

Juusturullid…nämmmmm…

Ja tänasel hommikul oleks ma tahtnud endale suure kalli teha,  sest on ikak mõnus küll kui saad hommikul sooje, “värskeid” saiakesi kohvi kõrvale tarbida.  (Y)

*********************************

Lõpuks ometi hakkab mu lillakas-punane?…punakas-lilla? orhidee jälle õitsema. Jeeeee…..  Vahepeal on ta mitu ringi kinnised pungad lihtsalt maha visanud – ei teagi, mis talle ei meeldinud. Nüüd on jälle uusi varreotsakesi ohtralt juurde kasvatanud ja pungakesi on ka päris mitu.

Kui piisavat põhjust on, saab ehk pilti ka.

Vähemalt annab see nüüd lootust, et saab ka teistest mõne õieilu jälle varsti nautida… ei olegi päris surnud.  😀

*****************************************

Käsitööst niipalju, et ma ikka veel peksan ennast.  😀  Hetkel ühe salli lõpp 3 rea kaugusel.  😀  Päris lootusetu ei ole.  😀  Aga Haapsaluka lõpp on …  hmmm…pole-aimugi-kui-kaugel veel.  😀

***********************

Reede hilisõhtul meenus mulle, et neljapäeva hommikul hoiatati mind lasteaias luusiva oksetõve eest.  Ma loomulikult sel hetkel unustasin selle juba enne kui kasvataja lause lõppes.  😀  Aga reede hilisõhtul tuletas poiss selle mulle meelde.  Õnneks piirduski kogu lugu (ptüi-ptüi-ptüi) selel ühe korraga ja eilse päeva mahamagamisega.  Nüüd tundub ,et on ok.

Seega on väga tõenäoline, et esmaspäeval oleme mõlemad rivis.  Mina küll jätkuvalt tablette süües, aga loodetavasti töiselt.  🙂

***********************************

Tänaseks kõik!

Olge mõnnad!

Teie Mina.

Lisa kommentaar

