Salaja kudumine ja jääkiekko ;)


Ma koon salaja…hästi tasakesi, nii et keegi ei kuule.  😀

Kuna ikka internet on saadanast, ja keegi tassib midagi kusagilt mujalt valesse teemasse, siis olin ju “kohustatud”kah kuduma…. Monica’t  🙂

Esmaspäev on vihje päev.  Ühe nädala mõtlesin, sel esmaspäeval otsustasin ,et tahan ka.

Täna sain teise vihjega ka ühelepoole.  🙂

Et siis piilukad:

                     

Lõngaks Aade Artistic Red (something) ja varras nr. 3  Pärlid on vist 6mm punased kuldsete triipudega…

**************************************************************************************************

Jaaa siis et käisin jäähokit vaatas lives.  Tamperes. Tappara – Blue.  Noooh, ma ütleks, et ootasin suuremat mürglit.  Kuidagi vaikne oli.  Noh värava saamise ajal kuulsin seda ka, mida ootasin, aga kahjuks kodumeeskonnal see ainukeseks jäigi.

Hirm, et äkki hakkab meeldima ja tahan veel ….üldiselt ära ei ütleks.  Aga tahaks mingit vähe äkilisemat ja möllumat mängu näha.

Ok ma pean nüüd koikusse kobima… Ööd

Teie imelik Mina.

Lisa kommentaar

