Kas kõikidest asjadest tõesti ei peagi aru saama???


Nonii, kuna mul viimased töövabad päevad (võiks öelda, et lausa tunnid) tiksuvad, siis kasutan aega ära ..et inimestele pinda käia.  😀

Nimelt tekkis viimaste päevade valguses SUUR KÜSIMUS: Millised sündmused noore inimese elus viivad ta niikaugele, et ta elabki hoooooopis teist elu läbi oma silmade ja kirjutab sellest lähtuvalt oma elust ja tegemistest..

Sõna otseses mõttes ei ole seda kõike, millest ta kõigile kirjutab, lihtsalt olemas.  Ja ta esitab seda eheda tõe ja enda elu pähe.

Mul puudub kõige vähimgi ettekujutus põhjustest.

Samas jääb mulje, et inimene on üsna tark ja taibukas.

Ma tahaks lihtsalt aru saada motiivist.  Kas see on tähelepanuvajadus? Me ju kõik vajame tähelepanu, aga samas kindlasti mitte sellisel määral nagu see noor inimene.

Selline tähelepanu minu meelest väsitab hoopis.  Kui sa oled omale kogunud hunniku fänne ja nad eeldavad sinult koguaeg kirjutisi, avaldusi….

Vahel tunnen isegi mina ennast “süüdi” kui olen oma blogi jälle vähe kauemaks “hooletusse” jätnud.   Noja minul pole küll sellist hunnikut fänne.

Samas mõtlen, et aga mis siis kui ta “elabki” ainult internetielu.  Kui tal polegi mitte mingit muud elu…  Aga see pole ju võimalik???…. Või on???

Ei saa ju 24/7 istuda internetis ja unustada reaalset elu.  Inimesel on ju vajadused, mida tuleb reaalselt rahuldada…no ma ei tea, kasvõi poes käimine peaks ju maa peale tagasi tooma…  😀

Ahh, ega ma täpselt ise ka aru ei saa, mis mind selle loo juures kõige rohkem hämmastab..

Minu jaoks ei ole lihtsalt loogilist selgitust sellisele “elu” kokkuluuletamisele.

Äkki teab mõni psühholoog või psühhiaater hoopis asjakohast vastust.  Hmmm…

*********************************************************************************

Mõned tunnid hiljem.

“Rootsi kunn on rääkinud”  Inimene ei avalda motiive, aga tunnistab, et tõde oli ainult mingi osa.

Mälestusi, seiku.  Aga reaalsus on midagi muud.

Vähemalt tundub ta ikkagi mentaalselt terve olevat, sest ta teab kes ta on ja kus ta on.  Uhh, hea seegi.

Lugu on läbi.

Paljud inimesed nördinud.

Kes sellepärast, et neilt võeti see unistuste maailm.

Kes sellepärast, et nad tõesti ka uskusid seda kõike tõepähe.

Ja kes lihtsalt sellepärast, et inimene oleks saanud sama tähelepanu osaliseks ka siis kui ta oleks lihtsalt maininud, et tema jutud on fifty-fifty, aga ta eelistas vassimist.

Ühesõnaga kogu loo tulemusena on õhk täis kurbust ja nördimust ja isegi antuke viha ja pettumust…..

Ja kõike seda oleks saanud ju vältida kasvõi ühe lihtsa ääremärkusega: “See, millest kirjutan, on minu unistus.”

****************************************************

Mitte et ma oleks motiivi teada saanud.  Ei, see on saladus. 😀

Teie keerulises mentaalses seisundis Mina.

 

4 thoughts on “Kas kõikidest asjadest tõesti ei peagi aru saama???

  1. einoh, ühes teatud foorumis tegi üks ju live-sünnitust… oma peas…

    Ma tunnen ka ikka vahel kerget pistust ahtris, kui 100 aastat miskit postitanud pole… Homme äkki viitsin lobablogi ümber kolida 😀

    Meeldib

      • Avastasin, et vana koha server on soojas kohas ja ma ei saa sisse logida, et kolimist teha. Tuleb lihtsalt nullist alistada siis… Ehk millalgi saab vanasse ka sisse jälle: remndijutte tahaks saada ikka ja kondijuttudest ei ütleks ka ära…

        Meeldib

      • Natuke nõme nagu. 😦 Aga noh, mis meil ikka üle jääb kui loota. 🙂
        Aga uue võiks ka ju ehitada …muidu jääb niipalju loba lobamata. 😉

        Meeldib

Lisa kommentaar

