Esmaspäevane “lohutus”trip. :D


No tere!

Natuke möödunud päevast…

Issver, sussver, täitsa häbilugu, aga kuna ma pole praktiliselt kuu aega autorooli saanud (v.a 9.jaanuaril 10+10km töö juures käimine), siis oli päris kentsakas nende talveoludega niimoodi lambist sõitma minna.  😀  Unusta või autojuhtimine ära.  😀

Et nagu läksin shoppama….vaja inimlikke jalanõusid, kuna eile õues käies sai ilmselgeks, et minu “linnatibi” varustusega ikka lastega õues ei mütta. 😦   Suurema osa ajast saaksin selja peal lamada hoopis.  😦  Ja noh soojad talvepüksid oleks ka toredad. 🙂   Ning poisile uute saabaste leidmine päevakorral. 🙂  Ning siis veel mõned majapidamisse nipet-näpet asjad.
Saapad leitud, nii endale kui poisile. (Y)   Soojad püksid leitud. (Y)  Poisile veel kombeka alla lisasoojustuseks õiges mõõdus riided leitud.(Y)  No ja majapidamisse nipet-näpet asjad ka leitud.  Jehuu!
Tegelikult räägin kogu seda juttu selleks, et kahes poes sattusin ka lõnga vaatama….kaua vaatasin   …üsna kaua …aga ei ostnud.   😀 Arvestades hullumeelset lõngaosturallit, millega see aasta on MM-s alanud, ole ma ikka vääga tugeva enesevalitsusega.  🙂

Mütse näppisin ka…siis mõtlesin: ei osta, ma oskan ju kududa.  :hahaa:  Ma olen viimane aasta aega pidevalt kudunud, aga mütsi mul ikka pole.  :hahaa:  Seega me kõik teame, et nii jääb.  😀
Kodus tahtsin poisile uusi saapaid jalga proovida: panigi ühe jalga, siis sai kurjaks: “need ei mahu mulleeee, need ei ole minu saapad….”

No loomulikult, kui varvas ei ole täpselt ninas, siis ei mahu.

Eks ma peidan vanad üldse ära, siis saab vähemalt sooja sokigi saapasse pista.  Praegu peale õhukese soki ei mahugi midagi.  😦

Kelgu tõin ka poisile – sain “sõimata”: “kelk peab olema punane nagu McQueen!!!!”.

Mina, rumal vanainimene, mõtlen, et poisi kelk võiks olla sinine.     Loodetavasti ei hakata kelgule päriselt värvi pärast boikotti kuulutama.  :S
Ja noh, autoga sõitmine sai kojusõiduajaks selgeks jälle.  😀 😀 😀

***********************************************************************************************

Pühapäevaseid, koledaid postkaardi-ilma pilte riputan siia ehk homme.

Täna enam ei viitsi.  🙂

 

Teie Mina.

Lisa kommentaar

