Rosie vol.2 ja “postkaardi”-talv. :)


Tere! 🙂

Kindlasti olete juba jõudnud minust puudust tundma hakata, eksole. 😛

No mul oli tegemist.  Suts üle nädala kulus, aga valmis ta sai.  Lisaboonusena sain Kelgukoerte nägemata osad ka ära vaadatud (võib lugeda ka: kuulatud 😀 )

Tegevuse tulemus siis selline

Vol.1 kohta saite lugeda juba varem–>Detsember 2011

Seekord oli lõngaks Haapsalu salli lõng.  Muide esimene kord mul sellest lõngast kududa, aga üllatavalt hästi läks.  😀   Varras oli 2,5.  algselt mõtlesin, et olen vapper ja koon nr.2 vardaga, aga pärast esimest roosinuppu viskasin mõtte nurka – ei armasta masohhismi.  😀     Tervet lõngatokki ei suutnud ära kulutada (tokk 100g), aga alles jäi piisavalt vähe, et sellest midagi eriti paikapanevat enam kududa ei anna.

sallil on siis 20 roosinupurida ning seejärel vahepitsid. 

Esimese tegin ainult 12 roosinupureaga.  Kuna kartsin väikeste möödarääkivuste tõttu, et võib kolesuur saada .

Vol.2 e itulnud ka karjuvalt suur: tiivasirutus 200 cm ja ülalt alla 100 cm.  Täiesti normaalne sall.  🙂

Ja loomulikult kuna õues on nii armas, meganunnu  “postkaardi” -talv, siis ma kohe pidin salli õue vedama ja seal ka mõned klõpsud tegema.       Esialgu tegin mõned pildid maja kõrval, kuhu sahk ka igal hommikul korra vähemalt ära eksib..      Siis aga tekkis vastupandamatu isu maja taha minna….    Seal on päris palju seda valget kraami – nii umbes poolde säärde…mõõõõnus talv.  🙂   Ja siin veel pilt sallist lumisel kuusehekil.  🙂 

***********************************************************************************************************

Hetkel on käsile võetud Haapsalu sall.  Keegi kindlasti tambib nüüd pead kuhugi vastu ja mõtleb: “Jälle!!! Kas tõesti midagi asjalikumat pole teha wä?”

Ei ole jah! Mulle lihtsalt meeldib pitsi kududa.  Nii lahe on vaadata kuidas sellest varrastel olevast käkerdisest midagi megailusat lõpp-tulemusena valmib.  Lugu inetust pardipojast.  😀

Ja kõik, kes arvavad, et Haapsalu salli kudumine või üldse pitssallide kudumine pole piisavalt asjalik tegevus – tehke ise ka ükskord mõni valmis ja siis räägime.  🙂

Varrastel siis selline “käkerdis”     Lõngaks Haapsalu salli lõng, heleheleroheline.  Varras nr.3 ja muster Haapsalu räti raamatust Lehekiri.  Äärepitsi tulevik on tume veel.   😀

Kuna mul enam-vähem kodus istumiseks veel terve nädal, loodan asjaga võimalikult kaugele jõuda.  Sest tööinimesel kipuvad käsitöötunnid väga napiks jääma.

***********************************************************************************************************

Tervisest niipalju, et seekord on rohi ilmselt õige, sest mõju saabus juba esimese 4 päeva jooksul.  Kogu hingest tuleb loota, et see ravikuur tapab haiguse põhjalikult, sest alalist reuma-hirmu ma oma ellu küll ei soovi.

Poja käib rõõmsalt lasteaias.  Lemmikkasvataja küll lahkus siit töölt, aga nagu eile selgus, suutis ta midagi püsivat mu lapsele õpetada.  Nimelt olen juba tükk aega üritanud poisile nuuskamise tehnikat tutvustada – ei midagi.  Sikutab aga sissepoole ja kiidab takka: “Ei oska, ei taha!”

Ja siis eile võeti paber ja kukuti nina nuuskama. Ma siis küsisin, et kes sulle seda õpetas? sain vastuseks: “Lasteaias. Kirsi” Kirsi oligi poisi lemmikkasvataja ja teda pole lasteaias tööl enam viimane nädal aega.  Seega mulle tundub, et poisil on mingi aegrelee…. 😀  😀 😀

Sellest Kirsi lahkumisest sain isegi teada tema viimase tööpäeva hommikul ja ausalt, ma olin korraga väga nordinud ja kurb ka.  Koduteel tulid pisaradki silma….. Lihtsalt ei taipa. 😦

Eks ma pelgasin natuke ka poisi protesti kui Kirsit enam üldse pole, aga see nädal on kõik väga hästi kulgenud – ilmselt oli minu reaktsioon hullem kui lapsel.

Kes tahab ilusaid talvepilte rohkem näha, siis vaadake neid mu eelmise aasta veebruari postitustest – pmst on erinevus ainult temperatuuris.  😀

 

Tsau, plau!  ma keskendun nüüd Pealtnägija vaatamisele ja kudumisele.

Ilusat saabuvat nädalavahetust!

Jätkuvalt teie, talviste metsade ja järvede vahel pesitsev, Mina.

 

Lisa kommentaar

