Aitäh, L! Pihtas, põhjas! :D


Said minu hetkeseisundi iseloomustamisega väga täpselt hakkama.

Seepärast ma juba 3 päeva ei julgegi õhtusöögiks spagette välja käia – äkki juhtub jama.  😀  😀

Rosie’st vol. 2 , mille eelmisel kolmapäeval (s.ö. siis 3.01) varrastele panin, on tänase seisuga valminud suurem osa, ma julgen öelda.  😀  Põhimustrit 20 roosinupurida seekord;  täna sain valmis esimese vahepitsi ja teisest vahepitsist pool ka veel takkapihta.  Hea, et on Kelgukoerad, mille saatel on eripõnev kududa.  😀  😀  😀  Homseks jäis siis veel pool teisest vahepitsist ja servapits…siis on finito…

Mulle meenus, et ma pole ammu ühtegi Pealtnägijat ka vaadanud, nii et kui Kelgukoerad otsa saavad, tuleb ümberorienteeruda.  😛  Sest hele-haleroheline Haapsalu sall tahab ka arendamist…

Ok head ööd!

Teie kuduhulluses vaevlev Mina.

Lisa kommentaar

