J6hker pingutus. ;)


Hei!

No see koduses vangistuses elamine tekitab ikka täitsa palju postitusi siia.  😀

Nagu ma ühes eelnevas postituses juba manisin, olen nüüd salliraami omanik.  Ja kuna puhtalt natukese rahulolematuse ja suures osas laiskuse tõttu polnud ma senimaani oma “vale-haapsalukale” pitse külge õmmelnud, siis võtsin kõik oma jonnakuse kokku ja tegin ära.  Hea võimalus ju salliraam ka ära katsetada.

Otse loomulikult alustasin ma kõike valest otsast.  😀  Aga pärast paari tunnist müramist hakkas nagu juba asi looma.  Lõpptulemus siis selline.     Loomulikult sellise “kiire” tegutsemise järel oli sall juba poolenisti ära kuivanud.  😀  Aga kui kodus on olemas pihustipudeleid, pole ka lahendamatuid probleeme.  Lisaks sain ilusa sädelevate veepisaratega pildi. 

Ma nüüd loodan, et järgmise salli raamile “ajamine” läheb juba valutumalt.  Seda lisaks piltlikule mõttele ka otseses mõttes, sest mu vaevatud jalad, eriti põlved ei armasta mitte seda mööda põrandat roomamist.  :S

Salli mõõtudeks sai 53 x 145 cm.  See on üks põhjus, miks nimetuseks “vale-haapsalukas”.  Teiseks põhjuseks on puuduvad nupud.  Jälle puhas laiskus kombineeritud edevusega – asendasin nupud helmestega.  🙂

Keskosa kudumiseks kasutasin vardaid nr.3 ja äärepitsi kudumiseks vardaid nr 4.

Silmuseid:  Keskosa (oktoobris) 17 920 silmust  + natuke äärepitsi: 544 silmust.

Enamus äärepitsist (novembris) 6 648 tavasilmust.  Ja veidike äärepitsi jäi veel detsembrissegi: 2770 silmust.

  Kogu selle asja valmimiseks tuli siis valmis kududa 27 892 silmust.  Õmblemise silmuseid ei oska lugeda..pole eriti asjakohane tegevus.  😀

Vot selline “kahe aasta projekt” siis. 

Lisaks pean ära märkima, et Aade 8/1 villane, värvitud lõng on nii mäda, et õmblesin pitis vist vahelduva eduga 4-5 tundi külge.  Vahepeal tekkis tahtmine kedagi lüüa või midagi ära lõhkuda.  😦   

Pean nüüd endale pealuu sisse raiduma, et AADE ÜHEKORDNE EI SOBI HAAPSALU SALLI TEGEMISEKS!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Noh, et kui tahaks kõikidele reeglitele vastavat salli. Õmmeldud pitsiga.

Järjekordselt pean ma mainima, et kõik, mis mind ei tapa, teeb mind tugevamaks, sest ma ikkagi tegin ta ju valmis ja ei visanudki nurka.  😀

Lisaks kõigele on uue (seekord ehk tõesti päris) Haapsalu salli algus varrastel.  Õigest lõngast – Haapsalu salli lõngast.  Millel peal märge 28/2 , mis omakorda peaks andma lootust, et õmmelda saab olema parem.

Lisaks on mul loomulikult teistel varrastel veel Haapsalu salli lõngast (teist värvi) Mystic Rosie – ma lihtsalt armusin sellesse mustrisse ära ja esimene läks ju täitsa “ahjusoojalt” kingituseks.  🙂

Ahh, nüüd aitab küll. 😀

Kui mõtteid tuleb, kriban.  🙂

Seniks, ridadeni!

Teie Mina.

Lisa kommentaar

