Igasuguseid asju juhtub…


Ma praegu täiega eiran oma lubadust siia mitte niipea kirjutada.

No aga mis ma teha saan kui ma avasin oma postkasti ja leidsin sealt   WTF  ELIONI ARVE DETSEMBRI TEENUSTE EEST!!!!  WTF, WTF, WTF!!!!  Need inimesed võiks tõesti puu taha arenema minna.   Mul leping septembrilõpuga lõpetatud.  Viimase raha, mis nad tahtsid, saatsin detsembris ära.  Ja nüüd nad saadavad mulle arve….  IDIOODID!

No arve sisuks oli kasutatud teenused detsembris: 0.00EUR.

Viimasest laekumisest oli jäänud ettemaks 1.78 EUR.  Huvitav, kas sellepärast oligi mulle vaja arve saata w??  Ma mõtlen, et nende kasum on ju nii väike, miks nad peaks selle ettemaksu kulutama mõttetute arvete väljastamiseks.  :S

Ahh, lihtsalt ei mahu pähe.  😦

**********************************

Ettevaatust!

Vanainimese rubriik.

Käisin jälle arstil.  Kuna senine ravim ei paistnud nagu mingit mõju omavat, sai tehtud eile vereproov (veenist seekord) ja täna siis asju selgitamas käidud.  Tulemuseks sain küsimuse: kas mul suguvõsas reumat ka esineb.  Hmmmm…

Emapoolses on esinenud (uurisin allikatest), isapoolses..nooh väga üksikasjalikult ei tea, aga mingeid eriliselt suurejoonelisi kaebusi pole kuulnud.  Ei tea.

“Lambist” tekkivad, lillakad/sinised, katsudes valulikud muhud panevad mind pelgama , et arst hakkab tõele lähedale jõudma.

Eks ikka öeldakse, et ärge ennast ise ravige..ja noh ei ma ei ravigi.  Ma lihtsalt üritan aru saada/oletada, mis see olla võiks.

Ja siit lugedes tekkis arvamus, et ma olen saanud omale sellise lemmiklooma: äge polüartriit ehk “rändav” suurte liigeste põletik

Nüüd siis jätkuvalt haiguslehel – jälle 2 nädalat.  Ja uued rohud.  😦

Jama.

Teie pahas tujus Mina.

2 thoughts on “Igasuguseid asju juhtub…

  1. Jaih, mis uudised! Loodan, et uued rohud suudavad seda mida eelmised mitte ei suutnud! Terviseid Eesti suurimalt saarelt!

    Meeldib

    • Jah, ma tunnen, et ma hakkan juba laisaks ka muutuma s ellest kodus olemisest. Samas liikumine on kehvakene ja ei igatse tööle ka. :S Peaks omale kudumiseks ka uue “kerasolemise” poosi genereerima, sest endist ei saa kasutada..põlved ei luba. :S :S Ja seega ei saa ka piisavalt kududa. 😦
      Ma proovin need Sinu saadetud tervised hästi tõhusalt ära kasutada, Aitähh!!!

      Meeldib

Lisa kommentaar

