Onnellista Uutta Vuotta, 2012!!!


Et siis minu armsatele lugejatele kõike parimat, mida oskate tahta, unistuste kordaminekuid sel alanud aastal!!!

Nagu ma juba kusagil mainisin (keegi ohkas nüüd sügavalt: “jälle tuleb see magva kassi jutt”  😀  😀  ), võib küll magavale kassile hiir suhu joosta, AGA kass peab märkama õigel ajal suu lahti teha.  😉

Näät, ohkaja, tuligi see sama jutt.  ;:D   Aga mulle nii meeldib see lihtsalt.  Sest mina ei ole ka ohjeldamatult võimelnud, et see võimalus tekiks.  Võimlema hakkasin ma alles siis kui ma olin võimalusele “Jah” öelnud.  🙂  See tähendab siis, et ma tegin ka suu lahti kui hiirt märkasin.  😀  😀  😀

Seega tuleb õiged asjad õigel hetkel ära tunda, eksole!

Seega soovingi kõigile äratundmise oskust ja palju, palju unistusi…noh et oleks võimalik millelgi täide minna.  🙂

Ja et unistamine paremini sujuks, siis siin on minu läbi aegade lemmik uue aasta soovide laul  http://www.youtube.com/watch?v=3Uo0JAUWijM

Kallistan teid kõiki kõvasti, kõvasti ja loodan, et ka saabunud aastal jagub teil kannatust minu segaseid ja natuke napakaid jutte lugeda.  😀

Teie üsna õnnelik Mina.

Lisa kommentaar

