Natuke niisama juttu kah.


Ma saatsin jälle KELAsse pabereid.  Kuna neid väga huvitas minu töötatud aeg ja sissetulekute ülevaade, siis lahke raamatupidaja printis kõik!!!! palgalehed uuesti välja (8xA4), tööandja lisas omalt poolt järjekordsed lepingute koopiad(4xA4) ja lisaks veel selgituskirja minu palgata päevade mitteomamise kohta…1xA4…seega neil on nüüd jälle pool kilo pabereid rohkem.  😀  😀  😀
Ausalt, mul hakkab juba hasart tekkima, et kaua nad seda vanapaberit viitsivad seal koguda veel.  😀  😀  😀

Täna käisime pojaga arstil jälle.  Mul on lootusetult tobe laps…ta tahab alati sinna, kuhu ma teda hetkel mingi nipiga viia ei saa/ei taha.

Eile kui lasteaiast ära tõin, nõudis arstile, täna kui arstile minema hakkasime, nõudis lasteaeda, ja kui arsti juurest koju hakkasime tulema, sain teada, et ei taha koju…. aga kuhu tahtis, ei tea.  Noh, hetkel tundub, et sisikond funkab, aga linaseemned peavad igaksjuhuks olemas olema.  Praeguseks paistab, et olen nendega üle pingutanud, sest 2 päeva on tõsine vetsuralli käinud.  Nüüd istume kodus ja ootame, et olukord natukenegi normaliseeruks, sest sellisena ei saa last ikkagi lasteaeda ka viia juuu.  Nokk kinni, saba lahti.  Sorry, noka ja saba võib asendada sõnaga “kõht”.  :S

Aga muidu mõtlen, et kudumine ei lähe mitte sel kuul. Niikui vardad kätte võtan, tuleb uni.  :S

Talveuni, ma arvan.  :S

9.12 on miski pikkujoulu Lahtis.  No kujutlusvõimet mul sellest mingi kujutluspildi loomiseks napib.  Seega näeb kui toimub.

Eile sai “humanitaarabi” korras käidud mitmekesi allkorrusel peeglit paigaldamas.  As arvas, et liigud tuleb ka teha.  Unustasime endid sinna ligi 3 tunniks.  :S

Istun siin ja mõtlen, et tahaks kaneelirulle.  Aga äkki ma tahan neid homme ka, see tähendab, et ma sööks neid liiga palju, mis omakorda tähendab, et peaks nende tegemise homsesse lükkama (siis rohkem sööjaid jälle) .  😀   Kuna ma ikka veel ei suitseta, siis on liigne söömine ju vastunäidutatud.

Poolakast naabrinaise titeriietele hakkan varsti stick-note’sid klammerdajaga kinnitama..koos sõimusõnadega.  No ajab ikka kaka keema küll kui ma parimal juhul üle 2 nädala tahan kuivatusruumi mõned riided kuivama viia ja tema purukuivad titeriided järjekordselt seal keset päist päeva vedelevad.  Tõeliselt toimekas kodune emme – 10 lehma lüpsta ja 6 last kasida ja ma-ei-tea-mis-kõik-veel.  No ma olin eile ikka tõeliselt vihane.  Läksin oma kraamiga kuivatusruumi ja tema sitsis oma titega trepiotsa juures..hakkasid end õue sättima..ja arvake ära, kas minu avalik ropendamine muutis midagi???!!!!  Ega’s midagi, ma lükkasin JÄLLE paar nööritäit kuiva pesu kokku, et saaks enda omad kuivama panna.  Ja kui ma paar tundi hiljem läksin loputatud (olude sunnil jäi töö juures pesemine poolikuks) pesu sinna viima, oli seis täpselt samasugune.  On kellelgi mõni hea idee?

Mulle paistab hetkel küll see klammerdaja-idee kõige parem.  Sest enne nende elementide siiakolimist meil seal kuivatusruumis küll sellist probleemi polnud.  On veel variant, et riided lihtsalt välja visata, aga siis ta ju peseb need uuesti ära ja riputab jälle sinna kuivama.  Kuna tal neid riideid pidevalt vaja pole, siis klammerdaja abil vähendaks ka oluliselt riiete kogust.  😉

Ma lihtsalt  olengi õigustatult õel, sest nad absoluutselt ei arvesta teiste majaelanikega.  Ei nädalavahetustel pidutsedes, ega kuivati väljalülitamisega (selle peaks reeglina õhtul kell 9 välja lülitama, aga tema just ööseks selle undama panebki).  Korteriuks on neil pidevalt pärani lahti.  Ühesõnaga, ma ei taipa, mis inimesed need on.  :S

Peaks tegema ühe tripi Poola vist.  😉  Äkki saaks aru.  😀

Töölt läheb 1 hüperaktiivne element varsti “sundkorras” puhkusele…kahjuks on see aasta viimane kuu nii kaootiline, et nautida elemendi puudumist täiega ei saagi.  Kuidagi pole hea!   😀

Ok, ma lähen ikka kööki ja otsin omale midagi, mida süüa.  😀

 

Teie õelas ja veidras tujus Mina.

Lisa kommentaar

