Kodus 4-aastasega. :D


Ma olen üleväsinud, sest ma olen suutnud juba ära unustada kui väsitav võib olla 24/7 väikese poisiga koos olla.

Tegelikult peab ütlema, et eks ta ole sellest ajast ka päris palju muutunud kui me viimati pikemalt koos kodus istusime.

Pidevalt kuulen kuidas mind on vaja kallistada ja armastust jagub ka ikka ülemäära palju siin meie juures.  😀  😀  Ei see pole halb, lihtsalt varemalt ei olnud seda nii palju.  Isegi kui meil mõnel nii argisel põhjusel tüli on, on emme jälle natukese aja pärast nii kallis ja sõber ja me mõlemad jälle armastame teineteist.  🙂

Kuna õhtul tekkis ikkagi vastupandamatu magusaisu, läksin kööki maailma kõige lihtlabasemat õunakooki tegema.  No loomulikult tuli väike tarkur ka kööki.  Nii me siis seal asjatasime, põnev oli ka.  Kui ma koogi ahju panin, teatati mulle 5 minuti möödudes, et nüüd võiks seda proovida, see on kindlasti ära küpsenud.  😀  Noh pikem jutuajamine suutis hoogu maha tõmmata ja suutsime ikka koogi päris küpsekssaamise ära oodata.

Istusime siis kahekesi vastamisi köögis laua ääres, sõime sooja õunakooki ja jõime külma piima…emme vahtis klaasistunul pilgul lihtsalt kuhugi kaugusesse…  Ja siis 4-a. M ütles emmele (ise samuti silmi punni ajades): Mis sa vaatad mind niimoodi?!  Ma vastasin, et ma mõtlen.  Keelati ära: Ära mõtle niipalju!  😀  😀  😀

No lihtsalt on naljakas.  😀

Jutustamist on vääga palju ja otse loomulikult mälupuudulikkusega emme ei mäleta kõiki tähtsaid jutuajamisi.  Aga ilmselt olen ma nüüd nii vana, et ma oskan seda ka omamoodi nautida, mida 1 väike poiss teha, mõelda ja öelda võib.  Lasteaiaga oleme juba päris sõbrad – viimasel 2 nädalal ollakse nõus juba emmele vastu tulema ja kasvatajatele lehvitama.  🙂

Hoiame nüüd pöialt, et see sisikonnatöö ka normaliseerub – siis saab jälle töö- ja lasteaia-lainele tagasi.

 

Teie hilisõhtune ja kummalises tujus Mina.

One thought on “Kodus 4-aastasega. :D

Lisa kommentaar

