Telekiiksud@ee


No ma mõtlesin, et vaataks telekast midagi – mine tea millal jälle saab, eksole.

Aga võta näpust!  Kanal 2 teeb igatahes kõik endast oleneva, et seda õhtust kava poleks võimalik nautida.

Kuni Kelgukoerteni oli nagu üsna ok, aga pärast seda jäi “puldimees” ilmselt liiga purju.  😀

Kelgukoerte vahel tekkis mingi imelik paus…pildil tundus olevat uksepiit.  No vaatasin seda mõned sekundid, siis pidasin paremaks kööki minna.  Midagi seal vahepeal toimus, arvestades järgnevaid kiikse, oletan, et näidati mõned minutid hoopis midagi muud.  Hetke pärast kuulsin, et Pulk räägib, kobisin siis tagasi teleka ette.   Lõik tundus kuidagi arusaamatu… no proovisin ignoreerida – pole ju päris mitut osa vahepeal näinud ka.  Reklaami järel jätkus film kummalise kohapealt…ja veidi aja pärast kordus jälle just enne reklaami nähtud lõik….Hmmm, mis toimub.  No hea küll, säilitasin enesevalitsuse ja vaatasin filmi lõpuni.

Järgmine plaanis olnud film “Vahelevõtja”.  Sujus päris kenasti kuni kahtlusaluste ülekuulamiseni…ütleme ausalt, et seda ma ei näinud.  Sest peale lükati reklaam ja pärast reklaami näidati mitu minutit (no ma pakuks, et 10 ehk oli ikka) täiesti “tundmatu looma nahka”.  Mingi suvaline film.  Aga miks ja kelle idee, ei tea.  Mingil ilusal hetkel jätkus “Vahelevõtja” mingist kohast, kus kahtlusalused olid ülekuulatud ja istusid autos ning möll käis ümber miski maja.  Nojahhh.  Proovisin seekord ka enesevalitsust säilitada, aga mõttes soovisin, et alkoholimüük iikka kõvasti piirataks.  😀

Järgmiseks ürituseks oli “Noateral”….  no sellega läks kuni teise reklaamipausini päris edukalt…pärast kolmandat lükati “Sõbrad” käima.  Ja seda polnud isegi kavas.  😀  “Sõbrad” kestsid nüüd seni kuni tuli aeg teiseks reklaamiks….sis näidati meie suureks üllatuseks veel 3 sekundit …..ja algas uus reklaamipaus….  Vat nüüd on mul kopp ees ja sahk taga.  :@   Ootan nüüd, mis järgmiseks..

 

Aga üldiselt tahaks teada, kas see on mingi uus trend kanal 2-s.  Et televaatajal hakkab äkki igav kui saated käivad kava järgi või kui ühte filmi saabki järjest korraga ära vaadata.  Noh jah, ma saan aru, et reklaam ei kao kuhugi, aga neid muid “isuäratavaid filmijuppe” ma sinna vahele küll vajalikuks ei oska pidada.

Varun nüüd kannatust ja vaatan reklaami ära…saab näha, kas jätkuvad “Sõbrad” või tuli “puldimehel” meelde, et “Noateral” jäi pooleli………………………………………….  Hmmmm……………………….

HAHAAHAHAAAAHAAAHAHAAAA    Ma e ivõi!!!!

 

Kanal 2-s on ikak TASEMEL PULDIMEES.   Nüüd algas “Noateral”  Jälle…mingi koha pealt.

 

TULE TAEVAS APPI!!!!!

 

Ma arvan, et ma enam edasi ei viitsi vaadelda.  Magama peaks hoopis minema.  Kell on juba 00.38 Ja mu mälu järgi peaks see film/sari ka juba lõppenud olema ja hoopis miski muu alanud.  Aga noh, eks eetriaja täitmiseks tuleb ikka nutikas olla.  :S

 

Teie idiotismusest väsinud Mina.

2 thoughts on “Telekiiksud@ee

  1. Oh kui hea, et seda lugesin! Hakkasin vahelevõtjat poole pealt vaatama ja ei saanud mõhkugi aru- no mingid uued ülekuulajad??? Siis loobusin. Nüüd selgus majas… Tänan!

    Like

Lisa kommentaar

