Yhikamutid@fi vol. 39 eli kirbukad ja vanad autod.


Hei!

Väike raport meie kojusõidueelsest päevast.  Nimelt sai korralikult paika pandud, et Tamperes tuleb ära käia.  Isegi kui keegi arvab, et võiks tööd teha.  Ja nii me siis pakkisimegi endid laupäeva hommikul autosse ja sõitsime T.T juurde, et sealt sõitu tema autoga jätkata.  Jooksime läbi,  hmmmmm,  vist 4 kirbukat, aga võib olla oli neid ka 5.  Mälu ju ei ole.  😀

Asja iseloomustamiseks pean ütlema, et “Küsida võib kõike…” , iseasi, kas keegi maksta tahab. 😀  Aega tuleb võtta, et leida need pärlid, millele on tõesti mõtet tähelepanu pöörata.  Kui aega on, võib vägagi häid asju välja kaevata.  Ma suutsin piirduda üsna vähesega.  Leidsin omale 4€ teksad, täiesti töökorras ja õige lõikega.  🙂  Ja teise 4 € eest leidsin omale “läpaka” koti, kuhu sain pmst terve oma elu tagasireisiks ära pakkida.  Väga hea leid.

Ühes kirbukas komistasin huvitava “vidina” otsa       “YOU ASKED FOR HALF A CUP OF COFFEE”   Tass teiselt poolt      “From Cypros with love”        Ja sellel pildil näete põhjust, miks ma kohe pidin seda tassi pildistama.  Ja miksüks mu poegadest mu peale pahaseks sai, et ma seda tassi ära ei ostnud.  :S

Mööblit müüakse ka ikka üsna palju ja väääga erinevas hinnaklassis.  Antiiki ei pea silmas.  🙂  Vähemalt on mul mingitki aimu, kust ja mida leida võib.  🙂  Astusime läbi ka Prisma Hesburgerist ja lubasime seal omale mõned jäätised ja kakaod. Teemadest, millest kõigest sai räägitud ei viitsi tõesti kokkuvõtet tegema hakata.  Oli nii suvalist loba kui ka suht isiklikke teemasid.  Väga positiivne avastus oli, et õhtul ei tundnudki ma tavapärast “marutõbise”-tunnet, mis mind muidu on selliste võõrkeelsete trip’ide järel tabanud.  Ühesõnaga olen vist harjunud tegema puhtalt inglisekeelseid päevi.

Tagasiteel põikasime läbi vanade autode näituselt, mille asukohaks ütleb mu mälu Pälkäne.  😀

Mõned pildid:                                                       

Vot selline käik.

Õhtul võtsime ette elamusteretke kõrtsisse.  Ütleme nii, et elamusi jagus.  Kevad ja soe ilm ei mõju kõigile hästi, mõnedele üsna hullusti.  😀 😀

Öörahu saabus kell 2.  Enne jõudsin veel pool kotti kokku pakkida.  Teine pool jäi hommikuks.  Äratus oli varane, kell katkestas mu unenäo poolelt sõnalt, mis ei ole üldse aus.

Helsingis kohtusime veel AS-i pojaga ja kuulasime tema muljeid tööst ja elust. Laevas tegin karaokekatse, aga see pole ikka see.   Kojusõit sujus täiesti normaalselt kui välja arvata minu jubedam uni, millele ma ka veidi järeleandsin.  🙂

Kodus maandusin kella 5 paiku õhtul.  Seekord oli ainulaadne, sest Tallinnast välja saime esimese katsega ja ilma ühegi jänesehaagita.  😀  😀

Raport läbi.  🙂

Teie Mina.

5 thoughts on “Yhikamutid@fi vol. 39 eli kirbukad ja vanad autod.

  1. hea lugeda, et au aju hakkab juba harjuma erinevate keelte kasutamisega 😀
    tegelt on mul ka sügavalt kade, et saad inglise keeles rääkida – ma nii tunnen puudust praktikast. mul oleks muidugi vaja kedagi, kes vähemalt sama hästi räägib kui mina 😛

    Meeldib

    • Nojaa, sellele viimasele märkusele pean vastama, et ilmselt ma selleni ei küündi. Aga vähemalt saan ma oma vajalikud asjad aetud..kusiganes või misiganes vaja. 😀 😀 Samas on mul natuke õelalt hea meel, et miski kelleski veel kadedust suudab tekitada. 😀 😀 😀

      Meeldib

      • no siis me oleme ju tasa 😛 mina kadestan sinu võimalust keelt harjutada ja ma lasen sul kadestada minu keeleoskust 😀

        Meeldib

    • jaa, no sai sel hektel veel vähe tyhmä oldud. 😀 Sis kui juba omal käel tiiru ära käidud sain, tabasin asja tuuma, aga kuna mälu pole, siis postitusse parandusi tegeam ei jõudnudki. 🙂

      Meeldib

Lisa kommentaar

