Yhikamutid@fi vol 38 eli Muttide lahutus.


Nonii, pole teiega ammu rääkinud…jälle.  Aga mis ma siin ikka räägin, ei toimu ju midagi erilist.

Nüüd pean kurbusega teatama ,et Yhikamutte sellisel kujule enam ei eksisteeri.  Toimus jagunemine: mina üksi ja nemad kahekesi.

Kuna mu plaan siia alalisemalt pidama jääda on endiselt jõus, siis võtsin oma vähese kola ja ronisin korruse võrra kõrgemale.  Nüüd istun ja olen…täitsa naudin seda omaette olemist.  Mitte, et teistel muttidel midagi viga oleks, aga ma olen ju ööloom ja kell 10 öörahu on minu jaoks ikka neetult vara…  Sel ajal on minu magamaminekuni veel vähemalt 2 tundi aega.  Ja-jaa, ma tean, et enda tervise huvides tuleb öösel väidetavalt 8 tundi und ikka lubada endale, aga millal ma siis kõiki neid “vaba aja asju” teen?    Üldiselt olen ma koguaeg ööloom olnud pärast seda ku ivaenmatekodust välja kolisin, seega võite ohata ja öelda: küürakat parandab ainult haud.  😀  Või äkki vanus?!  Hmmmm

Tööl käib ikka “mutikari” koos.  Täna tabas eriti valusalt jälle arusaam, et siin kipub suhtumine vägisi samasguseks muutuma ku ivanas kohas – meile pannakse korralik koorem selga, aga mõned teised kukutavad oma tööriista kui kellaaeg kukub ja neil ei ole mitte ühtegi olulist ega kiiret asja vaja ära saata.  :S  :S  Väga nõme.  Mainisin ühel hetkel H-le, et siin on töökorralduses ikka väga palju asj umetsas.  Küsisin konkreetselt, et kas tema mäletab mitu töötajat Vijandis oli.  2+4+4 ja + veel inimene, kes vajadusel selliseid mehisemaid töid tegi nagu pulkade lõikamine.. siin aga pidada see pakkijate töö olema.  Sellest tulenevalt tekkis küsimus, et kui on 2 inimest, eks on vajalikul hetkel pakkijad ja hoopsi teisel hetkel lõikajad, sisi kuidas saab loota, et töö jookseks sujuvalt.  Kui “lõikaja-pakkija” lõikab, siis pakkimas pole kedagi ja vastupidi.  Jajaa, sain vastuseks…. ta saab aru küll.  Aga härjal sarvist haarata tundub et ei taha keegi.  Näis-näis.  Mõne aja möödudes alumisele korrusele maandudes, ütlesin H-le veel igaksjuhuks, et ta ei pea mu peale vihane olema, ma lihtsalt ütlesin otse välja mis ma asjast arvan.  Sain vastuseks, et ega ta polegi.  Aga kui ta vihane on, siis teavad seda majas kõik.  ME arvas kohe sellest kuuldes ,et tema kohe kindlasti tahab seda näha.  Mina pole väga kindel.  😀

N võttis täna sõna…täitsa hämmastaval teemal.  Seda enam, et tundub nagu oleks see ta parim sõbranna siin.  Nimelt julges õmbleja S natuke enne 3 vingu kiskuda, et ta ei jõua mingeid asju ära teha.  Siis sai N kurjaks ja ütles välja….selle mida meie mõtlesime.  😀  S astub punkt kell 3 minema ja mitte miski ei huvita, aga meie peame ikka veel jõudma kõike ja rohkemgi veel.

Eile näiteks tuli H masina kõrvale ja küsis, millal me koju läheme.  Kuna ma olin seda küsimust juba mitu päeva oodanud, siis vastasin viisakalt, et nädalavahetusel….  Ning lisasin kiiresti, et teemale kähku vesi peale tõmmata, et ME EI TULE LAUPÄEVAL TÖÖLE.  😀  😀  😀   Nii mugavalt jooksis minu viimasele lausele telefonikõne peale, aga kuna teemat edasi ei arendatud ka hiljem mitte, siis nentisime fakti, et tal on ikka neetult hea kuulmine.  😀  😀

Paberimajandusest niipalju, et poliisis sai käidud…no anna abi, selle kolmerealise kirja eest 47€ küsida???  Ma pole enam ammu millegi üle nii pettunud olnud.  Maistraatist anti küll täitsa ilma rahata mitu täiskirjutatud!! paberit.  😀  Korterilepingu sain ka tehtud.  Kogu kupatuse korraldasime ära 12. mail.

Viimastel päevadel olen ka tüdruku kooliasju üritanud ajada, täna siis said paberid vormistatud ja ära saadetud.  Kas või mis, selgub ilmselt järgmisel nädalal.  Minu jaoks arvatavasti alles ülejärgmisel.  Kooliks võiks/peaks saada/saama Anna Tapion Koulu.  Jaa, ma tean kül, et info kohaselt on see üleüldse internaadi tüüpi erakool, aga siinkandis väike koolireform, seega lähevad ka n.ö. tavalise kooli yla-aste õpilased sinna majja õppima.  Aga sellest pikemalt siis kui ise ka targem olen.  🙂  Igatahes T arvas, et väike kiri kooli juhtkonna “motiveerimiseks” stiilis”ma väga loodan, et te annate tüdrukule võimaluse, sest ema töötab meie firmas” (ridade vahel mõte, et selles väikeses kohas on see firma ainuke suurem tööandja ja sama kooli õpilased saavad kasutada n.ö. tööharjutuse võimalust selles firmas jms.).

Loomulikult ei tea ma, mis kõik pean ma T-le kinkima kui mu paberi ja muu majandus lõplikult korda saab.  🙂  Sest temata oleks ma enamus tööpäevi ilmselt üldse kusagil mujal muid asju tegemas veetnud.  Aga praegu oleme saanud väga paljud asjad lihtsalt kontoris korda ajada.  Ilmselgelt on tal endal ka huvitav, sest see tema jaoks ka esimene kord sellised asju ajada.  Nii et igav meil ei ole.  Ja minu netis kaevamisest on ka üsna mitmel korral kasu olnud, sest esineb juhtumeid kui ma olen mõne asjaga täpsemalt kursis ja siis jääb tal üle ainutl rõõmustada ja asi käsile võtta.  😀  😀

Vahel läheb muttidel katus ka sõitma, siis saab nalja ja naeru.   Naljad on jätkuvalt spetsiifilised ja omavad ainult meile arusaadavat taustsüsteemi, seega ma jätan nad sinna kus nad on.  😀  😀

Homme teeme teoks juba veebruaris paika pandud 9. aprilli Tampere reisi.  😀  😀  😀  Kohe põhimõtteliselt.  Õhtul karaoket kaema.  Ja pühapäeva hommikul minek to EE.

Aga selle kõige vahele pean ma kuidagi ära mahutama mõningate asjade meelespidamise ja see võib üsna keeruliseks osutuda.  :S

Ahjaa, täna küsis Janne “päevaküsimuse”: Mitu kasti õlut ma neile seekord toon…..  Vastus oli lühike ja lööv: mitte ühtegi.  Kui nüüd arvestada, et sellesse väikesesse Golfi tahetakse ka televiisor mahutada, siis on hästi kui ma mõnegi oma asja saan kaasa võtta.  :S  :S  Kuigi vägisi tekib kahtlus, et sel korral tulen tagasi täpselt nende asjadega, mida ma siit kaasa võtan.  Ja musta pesu seekord ei sõiduta enam.  Läpakas ikka, käsitööstaffi ja noh üht-teist äkki on veel.  Samas tagasitulles tahaks ju ka mingit kraami sealt juba siiapoole ära saada, aga seekord on väääga küsitav.

Eks siis saab näha, kas ja kui siis palju….  😛

Ma ei viitsi praegu rohkem.  :S  Täna valminud sallist..või noh, tegelikult küll eile valminud, aga täna lõpp-viimistluseni jõudnud sallist, pilte saab ilmselt alles siis kui ma olen @EE maandunud korralikult.  Aga teadagi, kes kannatab, see kaua elab.  😛

Head ööd!

Teie veel igavamaks muutunud Mina.

Lisa kommentaar

