Yhikamutid@fi vol.37


No arvatagi, et ma ei saa ju kaks päeva järjest siia kirjutada.  😀  😀

Aga nüüd siis veel mõned rääkimata jutud.

Alustuseks annan teada, et esimene korralikum sõnavahetus N-ga sai eile maha peetud.  Sain teada, et kui mulle midagi ei meeldi, siis ma peaksin sellest H või T-ga rääkima.  Hmmmm, ma pole küll kindel, et ta seda tegelikult ka tahab.  Sest ma tean nii mõndagi tema arvamustest inimeste kohta.  😀  Ja kamandada ei lubatud mul ka.  😀   Jälle mingi räige pinnu ja palgi juhtum.  Ma siis keelasin tal lõugamise ära ja soovitasin lasta teisel inimesel ka tööd teha. Eriti haige komme on oma masinas täiest kõrist lõuata ja teist masina tagant ära kutsuda….endal on abi vaja, aja oma persele (sorry) kargud alla ja mine küsi.  Eks ma küsisin ka, et mis ta arvab, mitu lippu S on täna tehtud saanud….polevat minu asi.  No eks me näeme.

Kusjuures H&M-i tellimusest puuduolevaid 12 tükki keeldus õmblemast kuna tema teeb “tänaseid” asju (H&M oli ka “tänane”).  Ok, ma tegin siis ise need 12 tk ära….  hiljem, kui olime parasjagu pausil, oli H talle rulli kätte visanud ja käskinud lõigata ning õmmelda ka – siis oli miskipärast vait ja tegi.  Hmmm.  😀

Täna oli tunduvalt vaiksem.

Kusjuures täheldasin, et “juurikast” lõikaja, P-ga on ka miskeid korrektuure tehtud VIST, sest täna tuli mu käest küsima, et kuidas ta lõigatava kraami kokku peab lappama.  :O  :O  Ma olin kohe varbaotsteni üllatunud.  :O  Ei hakka midagi ära sõnama.

Aga muidu on tööl ikka jätkuvalt kaootiline.  Juba teist päeva jõllitan miskite imeväikeste golfituuri lipukeste rulle, mis vaja lõigata ja n.ö. kantida.  Ettevalmistused lõikamiseks ja õmblemiseks muudkui käivad, aga pihta ei saa ja tähtaeg on homme.  No meid homme mingi paar tundi kindlasti majas pole ka, nii et jahhh…

Kodus ei toimu suurt midagi peale selle, et käime vahelduva eduga rõdul päevitamas ja irvitamas.  Ei teagi, miks me just rõdul naerame, aga seal ilmselt lihtsalt tulevad kõige paremad mõtted.  😀  😀  😀  Näide hommikusest “vestlusest”: AS esitab retoorilise küsimuse naabermaja muruplatsil oleva kokkuriisutud prügihunniku kohta “Kas see on nüüd ilus seal või?”   Meie ME-ga pidasime täpselt ühepikkuse pausi ja vastasime ühest suust: “Ei ole siis või?”  ja nalja jälle palju-palju. Ühel õhtul sõidame töölt koju ja AS konstanteerib fakti, et jube roheline mets on.  😀  😀  No neid kommentaare tuli ikka hulgim.  😀  Ta ise muidugi arvas ka pärast väljaütlemist kohe, et kommentaare hakkab lendama.  Seega nagu aru võite saada, meil on lõbus ikka.

Välja on arenenud sellised siseringi killud nagu näiteks “Sitt lugu siis”; “Nii nunnu”; “Me oleme laeva siinpoolse otsa juures” (seda saab kohandada vastavalt vajadusele)  😀 😀  😀  Kui miski häirib ja keegi meist kolmest märkuse julgeb teha selle kohta, siis tuleb vastata “Harju ära, mina olen juba harjunud”  😀  😀  😀

Laupäeval käisime tööl, kasutasime seal pesumasinat ja hiljem jõudsime rõdul peesitada ning veel “rikaste” rajoonile ka tiiru peale teha.  Sealt mõned pildid            

Potililledele oli vaja mulda otsida.  😀 😀 Ei lähe ju ometi poest ostma kui ümberringi on niiii palju metsa ja maad.  😀 😀 😀  ME kaevab, AS ergutab.  😀      Mõned sinililled jäid fotoka ette 

Tee äärest sai lugeda ilmamuutuste kohta    See pilt ütleb, et talv sai läbi ja soojad sussid võib jalast visata.  😀 😀       Siinkohal oli jalutajat ootamatult suvi tabanud ja särgi vajalikkus muutus küsitavaks.  😀 😀    Rohkem ilmamuutusi tee ääres seekord polnud..

Ühe elamu juurest leidsime idee, kuidas igasuguseid üleliigseid kõveraid roikaid ära kasutada         Nii nunnu!!!  😀  😀

Lihtsalt kevadine loodus, nüüdseks on küll juba tunduvalt “jube” rohelisem.  😀 

Emadepäeva tähistasime mõnuga  😀   Hommikul oli selline laud (kook on esimesed kahjustused juba saanud küll)             Ülejäänud päeva veetsime +39 kraadise päikese käes rõdul.  Vahelduva eduga asendit muutes.  😀

Eile oli ME sünnipäev, alustasime hommikut tordisöömsisega ja õhtul lõpetasime hullumeelse huumori, muusika ja siidriga rõdul.  Ülemiste naabrite grill lõppes küll hästi kiiresti.  😀

Palju õnne ME!!!! 

Pühapäeval hakkan kolima..vist.  😀  Aga sellest edaspidi.  😉

Selleks korraks jälle kõik.  Nüüd tuleb veidi sündmusi ja pilte koguda, enne kui siia midagi kribada on.  🙂

Teie kevadiselt heas tujus Mina & CO

Lisa kommentaar

