Yhikamutid@fi vol.35 eli Mis Vappu, kus Vappu???


No tere, tere jälle!

Otsisime eile seda möllu, millele palju vihjati.  Ei leidnud.  Kehvasti otsisime vist.

Aga ühe väga ehtsa nõiametsa leidsime küll.  Selline pime ja sünge paistis teine.

Aga alustagem algusest.  Kui eilne päevane tiir sai õues käidud ja ma hakkasin oma blogi täiendama, võtsid teised 2 ette ja valasid pusle lauale laiali.  Nii Nunnu, ma pean ütlema, aga mulle ei paku pinget.

Nii nad siis askeldasid sellega– >            Said kokku ka, aga millal, ma tõesti ei tea.  😀

Kell 17.30 olin ma igatahes niii väsinud, et jäin magama.  Ärkasin õhtul kell 9.  Loomulikult arvasin ,et kaaskannatajad on juba õuetiiru ära teinud, aga minu hämmelduseks selgus ,et nad olid ka peatäie maganud.  Seega astusime uksest välja õhtul mõned minutid pärast 9-t.  Suuna võtsime Vohlisaarile.

  Selline tee oli.  😀  Käänuline.   Leidsime punast jääd ühe ojakese peal.     Oletasime, et see äkki tingitud raudkivide rohkusest, aga asjatundjad ei ole, seega las ta jääb.  😀

  Varsti leidsime sellise ilusa eraldatud sopikese.      Edasi jalutades kohtusime loodukaitse all oleva puuga  😀  Miks ta kaitse all on, ei tea.      tee alt jooksis läbi “oja”, mis muutus suht kohe järveks…    Ja nii juhuski, et ühel hetkel olid kõik need ojad ja sopid omavahel kokku saanud, ning meie tee sai otsa.  😀             Kividest ei tule siin igatahes ei maal ega vees puudust.  Kallas on ka kivist    Ja eemal paistis veel 1 suur kivijurakas 

Lisaks on siin “maailmalõpus” ehk Vohlisaari’l ka mõnus pidupanemise koht     Sees paistsid olevat magamiskohad ,suur peoruum.  Maja ees on ka terve hunnik lagedat platsi      Ja maja taga terrass    Millelt pääsebki otse mööda treppi “maailmalõpu” serva pääle 

Maja sissekäigu kõrval on silt, et sa hommikul, pärast pidu ka ikka teaks, kus sa oled ja oskaks edasi tegutseda.  😀 

Ja asusimegi tagasiteele.  Kuna ME võttis kodust noa kaasa, oli vaja natuke kaseoski varuda.  Üldiselt midagi eripõnevat ei juhtunudki.

N-i elukoha tuvastasime ja tema poolt on küll liigne väita, et ta elab eraldatud kohas ja tal on oma aed.  😀  Kui suure maantee ääres elamist võib eraldatuks nimetada, siis …ja aiaks nimetatakse ühte teeäärse põõsa alust.  Seega arusaamad on meil ikka hoooopis teistsugused.  🙂

Vappu’st niipalju, et miskit möllu väga kusagil küll näha polud.  Kui me 22 ajal keskusesse jõudsime, oli isegi kõrtsis imelikult vaikne.,  NMT-mehed istusid bussis, tossasid ja olid lihtsalt.  Täiesti imelik.

Hilisõhtul toas olles kuulsin, et peo moodi asi hakkas alles nagu 12 ajal tuure üles võtma ja poole 2-ks oli jämm läbi.  Booooring ma ütleks.  Kuna tegemist oli sellise raskema muusikastiiliga, siis loobusin kõrtsimineku mõttest.  Jõuab veel küll ja küll.  🙂

Nüüd istume AS-ga kahekesi toas, sest õues on toasistumise ilm.  Hetkel sajab lund näiteks. 😀 Aga ME läks ikkagi 😀

Hommikul olin napakalt usin ja kukkusin pool 10 oma tuba koristama.  Nüüd on kapiseinad ka piltidega kaetud, aga seda ei viitsi teile hetkel näidata.  Teine päev, you know!

Praeguseks kõik.

Eks millalgi jälle midagi.  Seniks mõnusat kevadet!

Teie pühapäevaselt igav Mina & Co (vist ka)

2 thoughts on “Yhikamutid@fi vol.35 eli Mis Vappu, kus Vappu???

  1. Mulle tundub, et ma hakkan juba sinu eelmist töökaaslast taga nutma!!! Ta suutis sind nii endast välja viia, et maandamiseks pidasid veebis päevaraamatut. Aga nüüd- elu ilus ja meil pole enam midagi lugeda…

    Meeldib

    • Nii jõudsingi ära oodata. 😀 Ma tegelt juba ammu ootan/kardan seesugust kommentaari. Sinu rõõmuks võin öelda, et tegelikult tänasel peval oli mul küll plaan fotokast kivid ja majad väljakraapida ja uus postitus lisada. Aga muus osas on sul tuline õigus – meie elu on ikka kordi rahulikumaks läinud. Tööl ikka veel ühtteist sünnib, aga see saab ka ilmselt ära “tapetud”. Näis, näis.
      Pikemalt loe siis hilisööl või homme päeval…ma korjan oma vana mäluriismed kokku ja kirjutan väikese ülevaate asjade käigust. 🙂

      Meeldib

Lisa kommentaar

